piątek, 10 lutego 2023

Jaka jest wasza historia na 2023 rok?

 

 Wracając do pytania. Jaka jest wasza historia na 2023 rok? Linda?

Witaj, Josh.

JOSH: To była niespodzianka. (Adamus chichocze) Moja historia na ten rok to wcielone oświecenie.

ADAMUS: Dobrze. A jak zamierzasz to zrobić?

JOSH: Krok po kroku.

ADAMUS: To jest dobra odpowiedź, taak. A jak ci... poczekajmy chwilę. OK, a jak to się sprawdza w twoim przypadku?

JOSH: Jak dotąd, bardzo dobrze.

ADAMUS: Dobrze. Taak, i dodałbym jeszcze, że po prostu przyzwalasz na to. Twoja historia to wcielone oświecenie, pozostanie tutaj na planecie. Po prostu przyzwalasz na to. Nie pracujesz nad tym. Po prostu na to przyzwalasz. A czy w twojej historii są jakieś czarne charaktery?

JOSH: Nie.

ADAMUS: Nie. Jakieś demony, duchy, cokolwiek, co będzie cię powstrzymywać lub przeszkadzać?

JOSH: Nie.

ADAMUS: Żadnych dramatów? Co to za historia?! (śmiech) To nie brzmi tak po człowieczemu, no wiesz. Po prostu wejdziesz w to na luzie? Nagle – ta-da! – wcielone Urzeczywistnienie?

JOSH: Może być kilka wybojów, ale tak.

ADAMUS: Kilka wybojów. Ach! Teraz zaczynamy umieszczać wyboje w opowieści. (więcej chichotów) To czyni dobrą historię. Jakiego rodzaju byłyby to wyboje, Josh?

JOSH: Według mojego doświadczenia są to chwile, w których zapominam o byciu w swoim wcielonym…

ADAMUS: Wątpliwości, być może.

JOSH: ...i od razu jest jakieś potknięcie.

ADAMUS: Cynizm. Taak. Tego typu rzeczy. A co jeszcze? Jaka jest ta druga wyboistość, którą odbieram w trakcie naszej rozmowy? Znasz to, o, bardzo dobrze. Jest jak dobry przyjaciel.

JOSH: Poczucie własnej wartości.

ADAMUS: Poczucie własnej wartości. Powiem, że za dużo o tym myślisz, zanadto zaprzątasz sobie tym głowę, zamiast zwyczajnie przyzwolić. Po prostu myślisz o tym: „Czy jestem wcielo...” Część historii, o której dziś mówimy, zależy od was. Twoja historia może brzmieć: „Jestem urzeczywistniony”. Albo twoja historia może brzmieć: „Próbuję się urzeczywistnić". I faktem jest, że obie są poprawne. To zależy, jak postrzegasz swoją historię, jaka ona ma być. Prawda jest taka, że jesteś urzeczywistniony, ale jeśli chcesz mieć historię w rodzaju: „Jestem na drodze do urzeczywistnienia. Mam jeszcze kilka rzeczy do przebrnięcia. Nie jestem pewien, co to za cholerstwo, ale kilka ich jeszcze jest. Nie jestem całkiem gotowy" – to ciekawa historia. Ale jak długo ta historia ma trwać? Jak bardzo nudna jest już ta historia? W pewnym momencie powiesz: „To tylko moja historia. Jestem urzeczywistniony, idźmy dalej”.

Nie zaprzątaj sobie tym głowy zatem. Po prostu budzisz się rano, bierzesz głęboki oddech: „Jestem urzeczywistniony”. I nagle fale, które wirowały wokół, miliardy różnych fal, wszystkie reprezentujące potencjały, wołają: „O, cholera! OK! Musimy wszystko dopasować”. (kilka chichotów) „I, och, OK, wiecie, spałyśmy w pracy, bo człowiek nie był przekonany. Ale teraz, OK, musimy wspierać percepcję, którą człowiek aktualnie prezentuje. Człowiek obserwuje siebie jako istotę urzeczywistnioną. Hej-ho!” Dobrze. Dziękuję.
(ALT SHOUD 4 – 7 stycznia 2023 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz