sobota, 18 lutego 2023

Przestałem.....

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, niebo i zmierzch

 ,,Ta nowa świadomość sprawiła, że wszystko sobie odpuściłem.

Przestało mi się chcieć... przestałem pragnąć się uwolnić z tej krystalicznej pułapki.

Przestałem próbować wydostać się z niej na siłę.

Przestałem kręcić się w kółko, ciągle w tych samych co zawsze, wydeptanych przez siebie z mozołem koleinach.

I w tym momencie, gdy wszystko sobie odpuściłem, nagle mnie olśniło - wystarczyło po prostu PODJĄĆ ŚWIADOMY WYBÓR, aby się stamtąd wydostać.

Uzmysłowiłem sobie, że tak naprawdę może to być kwestią podjęcia jednej prostej decyzji... że skoro w pewnym sensie sam stworzyłem ten kryształ, sam umieściłem w swoim krajobrazie rzeczywistości, to równie dobrze mogłem go teraz sam od - tworzyć...

Widzicie, spędziłem cały ten czas, obwiniając za moją niewolę innych, zachodząc w głowę, dlaczego stałem się ofiarą tej paskudnej energii i cały czas obawiając się, co też jeszcze może się zdarzyć.

Ale kiedy w końcu się poddałem, wówczas pojawiła się moja boska inteligencja, czy mówiąc inaczej moje czyste ja, dzięki czemu zdałem sobie sprawę, że przecież mogę po prostu wy-brać wolność.

I tak też zrobiłem.

I w tym samym momencie uwolniłem się z Kryształowego więzienia.

Moja historia nie różni się zbytnio od waszej.

W pewnym sensie każdy z was również tkwi uwięziony w swoim własnym kryształowym więzieniu.

To więzienie nazywa się Ziemia.

To jest właśnie wasz krajobraz rzeczywistości”.
- Adamus Saint-Germain ,,Synchrotyzowanie - magia świadomych wyborów”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz