piątek, 8 września 2023

Jestem tym, kim jestem

 Może być ilustracją przedstawiającą 1 osoba i broda

 Jestem tym, kim jestem, Adamusem Saint-Germain.

Ja również czekałem na ten moment przez całe moje życie. (śmiech, nawiązanie do tego wideo) Och, naprawdę czekałem, o wiele bardziej, niż możecie sobie wyobrazić. I nie tylko, nie tylko – mmm, mmm! Moje ciasto i kawa. Za chwilę wrócimy do tego momentu. Ale – ach! – dziękuję, kochanie. Hej! Hej! Tutaj.

KERRI: Och, przepraszam.

ADAMUS: Tak, dziękuję. Och, trochę kawy. (Kerri niesie tacę z kawałkiem tortu i świeczką)

KERRI: Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.

ADAMUS: Dziękuję ci. Dziękuję, dziękuję. Och.

KERRI I PUIBLICZNOŚĆ: (śpiewając) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Wszystkiego najlepszego. Wszystkiego najlepszego, drogi Adamusie. Wszystkiego najlepszego. (wiwaty i oklaski)

ADAMUS: Dziękuję wam. Dziękuję, dziękuję. Dziękuję wam.

KERRI: Nie musisz go jeść. Zabiorę z powrotem.

ADAMUS: Ale on jest dla mnie.

KERRI: Dla ciebie.

ADAMUS: Tak, tak.

KERRI: Tylko dla mnie.

ADAMUS: Tak.

KERRI: Dziękuję ci bardzo. Kocham cię.

ADAMUS: Mam zdmuchnąć świeczkę?

KERRI: Chcesz, żebym ja ją zdmuchnęła?

ADAMUS: Nie. (śmiech) Dziękuję ci. (zdmuchuje świeczkę) Dziękuję. (Adamus chichocze) Ach, tak. Cóż za sposób na rozpoczęcie Shoudu.

Tak, niedawno obchodziłem urodziny. Mieliśmy wielką uroczystość w Klubie Wzniesionych Mistrzów. Pokój był wypełniony potrawami, muzyką, tańcem, żartami i rozrywką. Odtwarzaliśmy wiele z tego, co... nie mamy nagrań wideo, tak jak wy; po prostu wyobrażamy coś sobie i nagle wszyscy widzą to, co sobie wyobrażacie. Odtwarzali takie wzruszające momenty, które z nimi przeżyłem. Odtworzyli piękne wspomnienia z mojego przeszłego życia i oczywiście, najwspanialszym, o którym tak naprawdę rozmawiali, był czas spędzony przeze mnie w krysztale. (trochę śmiechu) Prawdopodobnie nie opowiadałem wam jeszcze tej historii. (Adamus chichocze) To było coś niesamowitego. Bycie uwięzionym, tak jak wy teraz. To było niebywałe. Tak, jesteście uwięzieni. Powiecie: „Ale ja jestem Wzniesionym Mistrzem”. Marco, jesteś Wzniesionym Mistrzem i pytasz: „Co masz na myśli, mówiąc o uwięzieniu?” Że wciąż jesteś uwięziony.

MARCO: Eee, do licha, nie.

ADAMUS: Tak, tak, jesteś. O taak, taak! Myślisz, że nie jesteś uwięziony. Wiesz, nawet urzeczywistniony Mistrz może być w więzieniu. To znaczy, tak naprawdę w więzieniu jest wielu Urzeczywistnionych Mistrzów. Wolny jesteś na jeden sposób. Jesteś wolny w swoim wnętrzu. Uświadamiasz sobie, że to tylko iluzja, te wszystkie więzienne mury. Ale w innym sensie wciąż jesteś uwięziony. Ugrzązłeś i dalej tak tkwisz.

MARCO: W Ścianie Ognia.

ADAMUS: W Ścianie Ognia?

MARCO: W Ścianie Ognia.

ADAMUS: Jesteś w niej czy na zewnątrz?

MARCO: Och, wciąż jestem w niej.

ADAMUS: Wciąż jesteś w Ścianie Ognia?

MARCO: Wiem to! Ale jest OK.

ADAMUS: Cóż, nie. Właściwie bycie w Ścianie Ognia to temat wielkiej filozoficznej debaty. Czy wciąż jesteście w Ścianie Ognia? Czy kiedykolwiek przez nią przeszliście? Czy wciąż jesteście w Ścianie Ognia, roztrzaskani na miliardy, tryliony i oktyliony kawałków i po prostu przechodzicie teraz przez doświadczenie skończenia z fragmentacją i sprowadzania waszego światła? A czy to ma jakieś znaczenie?

MARCO: Cóż, kiedy mówisz to w ten sposób. (chichoczą) No tak, w końcu...

ADAMUS: Można być wcielonym Mistrzem i wciąż tkwić w więzieniu. Dzisiaj jednak przebijemy się przez to. Zapowiadam koniec z tym od tej chwili. Zaczniemy się przebijać. Kilkoro z was to zrobi, a inni pójdą za nimi. To moment, na który czekaliście całe życie. Hm, hm, hm. Taak. (kilka oklasków)

MARCO: Łał!

ADAMUS: A to była krótka dyskusja tak na marginesie. Dziękuję.

MARCO: Och!

ADAMUS: Taak, skończyłeś. (kilka chichotów) Krótka dyskusja na marginesie. Cauldre bardzo się na mnie denerwuje, kiedy mówię o czymś takim. Powtarza: „Ale Adamus, składasz wielkie obietnice. A co, jeśli tak się nie stanie?” Nie przejmuję się tym. Jestem w Klubie Wzniesionych Mistrzów. (więcej śmiechu) Obserwujemy to uważnie i wczuwamy się w energie i ich przepływ, i wiem, kiedy coś jest naprawdę gotowe, i jest gotowe dzisiaj.
(ALT SHOUD 11 – 5 sierpnia 2023 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz