środa, 7 grudnia 2022

 Urzeczywistnienie

Może być zdjęciem w zbliżeniu przedstawiającym 1 osoba i chusta 

 Urzeczywistnienie

 ,, nastąpiło w chwili, gdy poddałem się miłości do Siebie. Nastąpiło w momencie, gdy powiedziałem - Jestem Który Jestem i kocham w sobie wszystko – bez wstydu, bez poczucia winy, bez jakichkolwiek zastrzeżeń, bez co jeśli, i, ale.

Urzeczywistnienie nastąpiło, gdy oddałem się temu, kim naprawdę jestem, a nie aspektom, które stworzyłem, udając, że jestem czymś innym. Urzeczywistnienie nastąpiło, gdy poczułem w sercu, że jestem... zawsze byłem... i zawsze będę”.
- Tobiasz ,, Podróż Aniołów”

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

 ,,Wszystko jest w chwili obecnej. W całym stworzeniu nie ma nic innego. Nic innego. Tylko chwila obecna”.
(Sztuka ławeczkowania SHOUD 7 – 2 kwietnia 2022 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz