czwartek, 20 grudnia 2018

„Jestem Tym, Kim Jestem. Jestem cholernym twórcą i bawię się swoimi kreacjami”.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie siedzą, trawa, dziecko, na zewnątrz i przyroda

,,Nie ma miejsca na to… wiecie, wy wszyscy, każdy z was bez wyjątku to zna: „Muszę podążać tą długą ścieżką cierpienia w poszukiwaniu Świętego Graala”. Gdybyście po prostu zatrzymali się i rozejrzeli, zobaczylibyście, że Święty Graal przez cały czas znajdował się tutaj. A wy udaliście się na te ponure poszukiwania i mam nadzieję, że napiszecie o tym książki i będziecie żartować z tego, jak szarzy i smętni byliście podczas tych całych rozpaczliwych i poważnych poszukiwań czegoś, co mieliście tuż pod nosem! Jestem zaskoczony, że nie potknęliście się o niego udając się na te swoje poszukiwania.

Weźcie głęboki oddech i przyzwólcie. „Jestem Tym, Kim Jestem. Jestem cholernym twórcą i bawię się swoimi kreacjami”.




- Adamus Saint-Germain


Obraz może zawierać: ogień i noc


,,Jest o wiele zabawniej mieć pasję w obrębie swojej kreacji. To przyciąga dużo energii. Jest o wiele zabawniej po prostu cieszyć się życiem. Przestańcie się powstrzymywać”.
- Adamus Saint-Germain
 Obraz może zawierać: 1 osoba, niebo i na zewnątrz


,,Energia jest wszędzie i jest wasza. Czeka na was. Po prostu czeka. Jest w stanie zawieszenia, nie ma własnego planu, ani własnej inteligencji. Jest do waszych usług.

Kiedy jesteście obecni, kiedy zdecydowaliście: „Będę moim życiem, w moim życiu, z mojego życia, będę twórcą mojego życia” – kiedy tak bardzo jesteście temu oddani i tyle jest pasji w waszej chęci zostania tutaj, nagle wasza energia ożywa. Stwarza ona… nie, nie tak. Energia teraz służy wam i ona wspierać będzie waszą twórczość w życiu, o jakim marzyliście i jakie wybraliście. Kropka.

Nigdy więcej nie mylcie energii z życiem. Życie jest wtedy, kiedy jesteście obecni, kiedy nie jesteście już ponurzy, kiedy już nie błądzicie w niekończącym się poszukiwaniu sensu życia, kiedy już nie jesteście znudzeni, kiedy wybieracie bycie w swojej kreacji. Brzmi to jak coś całkiem oczywistego – wybrać bycie w swojej kreacji – ale większość ludzi tego nie robi. (a) Oni nie przyznają: „To jest moja kreacja”; (b) nie rozumieją energii. Oni ciągle dla niej pracują, zamiast pozwolić jej pracować dla nich. I większość ludzi nie jest w pełni obecna, to znaczy świadoma: „Jestem Tym, Kim Jestem. Ja Jestem tutaj, bo taki był mój wybór”. Bum! Energie się zmieniają. Wasze energie się zmieniają. Natychmiast zaczynają służyć, zaczynają sprzyjać tworzeniu doświadczenia w obrębie waszej kreacji. Tak to jest proste”.
- Adamus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz