czwartek, 6 grudnia 2018

„Kim jestem?”

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i zbliżenie

,,(…) odpowiedź na pytanie „Kim jestem?” już jest obecna, czy zdajecie sobie z tego sprawę, czy nie. „Kim jestem?”
Zrobiliście wszystko co można, żeby zbudować swoją tożsamość, a następnie, w tym życiu, zrobiliście wszystko, żeby stłuc lustra.
Stworzyliście tożsamość, żeby zobaczyć siebie w lustrze na wiele różnych sposobów, a potem stłukliście lustro, ponieważ chcecie zobaczyć, kim naprawdę jesteście.
I wtedy, w tym samym czasie, pojawia się mądrość. Równocześnie przychodzi odpowiedź na drugą część pytania: „Czy jestem gotów być twórcą?” A to budzi strach.
W ubiegłym tygodniu pracowałem z całą Shaumbrą, indywidualnie i w grupie, krążyłem od jednego do drugiego i zadawałem to pytanie w czasie waszego snu, kiedy to wykonujemy wiele wspólnej pracy. I obiecuję wam, że wkrótce zmienimy dynamikę waszych snów. Rozumiem, że jest to teraz nieco trudne, męczące, ale wkrótce to zmienimy. Tak więc krążyłem między wami i pytałem: „Czy naprawdę jesteś gotowy być twórcą?”
Hm, prawdopodobnie nie powinienem był zadawać tego pytania, ponieważ reakcja nie była znów tak dobra. Naprawdę nie była taka dobra.
Ogólnie rzecz biorąc, to, co usłyszałem… prawdę mówiąc to przede wszystkim ukazuje opór człowieka – większość z was powiedziała: „Nie całkiem” albo „Tak trochę”.
Tymczasem twórca jest twórcą. Nie ma go „trochę”. Nie można być twórcą juniorem. Nic takiego nie wchodzi w rachubę, nie ma twórcy praktykanta”.
- Adamus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz