czwartek, 14 listopada 2019

Oświecenie

Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie


,,Oświecenie może się okazać trudne, ponieważ zmienia wasze życie, a zwłaszcza w tych czasach zmian, które tylu z was tak dobrze zna, w tych czasach zmian wszystko zdaje się być pogrążone w chaosie. Wszystko zdaje się rozpadać, choć bynajmniej wcale tak się nie dzieje.
Każdego dnia obserwujecie zmiany w życiu, a to może być destabilizujące dla umysłu, fizycznych zmysłów, jak również dla przeszłości i waszych przekonań. Dla kogoś, kto przyzwala – na zaufanie do tych zmian, na zaufanie, że to tylko jego wybór na drodze do oświecenia – to jest proste, jednak nadal stanowi wyzwanie, budząc lęk i rozpacz. Wciąż będziecie odczuwać nieustanne przyciąganie do starych zwyczajów, do ograniczeń w obrębie zmysłów. Będziecie przyciągani na powrót do członków rodziny, do zbiorowej świadomości. Będziecie przyciągani na powrót do starych pomysłów na przetrwanie na tej planecie, do pomysłów jak osiągnąć dostatek bodaj w minimalnym stopniu.

Tak więc w pewien sposób, choć wydawałoby się tak proste, to jednak stawia wysokie wymagania. Nie da się z tym walczyć. Nie da się doszukać w tym sensu według standardów, jakie na ogół stosuje wasz umysł. A zatem po prostu chodzi o przyzwolenie”.
- Adamus Saint-Germain


Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie



,,Oświecenie potrafi stać się wyzwaniem i być trudne do zrealizowania, ponieważ człowiek przywykł do postrzegania wszystkiego poprzez umysł i ludzkie zmysły, a tymczasem w prawdziwym oświeceniu wychodzi się poza zmysły. Zmysły nadal są niezmienne i pozostają częścią codziennego życia. Ale oświecenie wykracza daleko poza to, wchodząc w zmysły, które w danym momencie wymykają się wszelkim opisom. Dlatego po prostu nazywam je Zmysłem Mistrza”.
- Adamus Saint-Germain


1 komentarz:

  1. Przede wszystkim, dziękuję doktorowi Агбазаре za to, że oddał mi mojego ukochanego w ciągu 48 godzin. Nie mam nic do powiedzenia, jak tylko podziękować i powiedzieć, że jestem szczęśliwy.. Moja ukochana traktuje mnie lepiej, i spędza większość swojego czasu ze mną teraz mówi mi, jak bardzo mnie kocha, niż kiedykolwiek wcześniej.. Jeśli masz jakiekolwiek problemy ze swoim kochankiem, skontaktuj się z lekarzem Агбазарой e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp +2348104102662, bo on jest rozwiązaniem wszystkich problemów w relacjach

    OdpowiedzUsuń