czwartek, 21 listopada 2019

Podróż

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, ocean, niebo, zmierzch, na zewnątrz, woda i przyroda

,,Jakże długa jest ta podróż, podróż, która rozciąga się na całe eony. Sięga czasów Atlantydy – Świątyni Tien, marzenia o wcielonym oświeceniu na Ziemi, tragedii Atlantydy, bólu, jaki zagościł w waszym sercu od tamtej pory; przez ponowne połączenie 2000 lat temu w czasach Jeszuy, zasianie na planecie ziarna Chrystusowej świadomości, zawarcie umowy, że powrócicie właśnie teraz, wcielając się w tym najbardziej niesamowitym czasie na planecie, wiedząc, że będzie to czas świadomości zmieniającej rzeczywistość na planecie Ziemia. Zdecydowaliście się na powrót do swojego ostatniego wcielenia na Ziemi, po oświecenie w ludzkiej formie; zdecydowaliście, że wniesiecie świadomość na planetę”.
- Adamus Saint-Germain


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, na zewnątrz i woda

,,Światło pojawia się w sposób naturalny. Tam, gdzie jest świadomość, samoświadomość Ja Jestem - nie mentalna, ale samoświadomość Ja Jestem, Ja Istnieję – z zasady emituje ona, wypromieniowuje światło. Nie ten rodzaj światła (z żarówek), ale nazywa się je światłem pasji, iluminacją. A więc macie światło. Światło pochodzi z tego, co nazwalibyście duszą, z samoświadomości. Światło wówczas emanuje, kiedy występuje samoświadomość”.
- Adamus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz