wtorek, 14 kwietnia 2020

Czemu jest to ważne?



,,To co powinnaś zrobić, to stać się Tobą, Bogiem, którym jesteś, silnym, pewnym siebie, i niezależnym ,,JA JESTEM". A jedyna iluzja, której musisz się wyzbyć, to przekonanie, że nie jesteś w stanie tego zrobić. Jak możesz tego dokonać? Po prostu usuwając tę iluzję z Twoich procesów myślowych. Cokolwiek robisz w myślach i cokolwiek czujesz, jest rzeczywistością, nawet jeśli to nigdy nie nastąpi w rzeczywistości tego wymiaru. W chwili, kiedy objęłaś w myślach pojęcie, że jesteś Bogiem, zasadę JA JESTEM, już się nim stałaś”.
- Ramtha


 

 ,,Czemu jest to ważne, żebyście kochali całość tego kim jesteście? Ponieważ kiedy tak się stanie, w jednej chwili wyniesiecie się ponad świadomość społeczną. Znajdziecie się ponad potrzebą bycia zaakceptowanymi. Uwolnicie się od iluzji czasu. Będziecie żyli wyłącznie, aby osiągnąć spełnienie waszego ,,ja”. Będziecie słuchać tylko waszego wewnętrznego głosu. Zawsze wybierzcie drogę radości. A na tej drodze znajduje się nieograniczone obeznanie wszystkiego, co istnieje”.
- Ramtha




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz