środa, 1 grudnia 2021

JA ISTNIEJĘ.... co za cud.

 Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 JA ISTNIEJĘ !

Faktem jest, że istniejecie. W związku z tym możecie wziąć głęboki oddech i poczuć siebie. To jest najważniejsza podstawa, najprostszy poziom świadomości. Nie potrzeba żadnego wysiłku, ani pracy, aby się tam dostać. Wystarczy, że wyciszycie na chwilę umysł, aby poczuć tę bardzo prostą świadomość - JA ISTNIEJĘ.

Weźcie głęboki oddech i wczujcie się w TO , w ten wasz wewnętrzny głos ,w czujcie się we własne istnienie.

JA ISTNIEJĘ, a więc JA JESTEM.

To jedyna myśl, jedyne odczucie w tym bardzo prostym ,czystym stanie samoświadomości. To jest cud - Ja istnieję, Ja istnieję. Kiedy istnienie nie posiada czasu, ani przestrzeni, nie jest uchwycone i zamknięte w żadnym wymiarze, po prostu JEST.

W tej prostej świadomości nie ma energii.

W tym prostym stanie świadomości, nie ma połączenia z czymkolwiek innym, nie ma zależności od czegokolwiek innego, nawet zależności od Ducha.

Nie ma potrzeby żadnego typu energetycznego karmienia, kradzieży i w tym stanie JA ISTNIEJĘ nikt nie może wam niczego zabrać. To jest tak proste jak JA ISTNIEJĘ, JA JESTEM cudem.

W tym czystym stanie świadomości, nie ma obawy o ciało fizyczne albo ludzki umysł, ponieważ żadnego z nich tam nie ma.

Nie ma zmartwienia, czy cokolwiek zostało zrobione poprawnie, czy nie. Jest tylko czysta świadomość tego, że JA ISTNIEJĘ.

W tym czystym stanie świadomości, nie ma przeszłości i nie ma przyszłości. Jest absolutne TERAZ.

Nie ma pytań o to dlaczego istniejecie. To nie ma znaczenia.
Nie ma nawet pytania, co zrobić z tą świadomością własnego istnienia. To też nie ma znaczenia.

I nie ma absolutnie żadnego pytania o śmierć istnienia, ponieważ nie ma związanej z tym energii. Nie ma połączenia z czymkolwiek, kimkolwiek innym.
Tak więc istnienie trwa i radość trwa.

Ta piękna świadomość ma rytm i swoją głębię wewnątrz was. Jest tam przez cały czas.

JA ISTNIEJĘ, JA JESTEM. Nic innego nie ma znaczenia, tylko proste JA ISTNIEJĘ.

To jest rdzeń świadomości i najważniejszy fundament zezwalania - pozwalanie sobie, to odczuwanie świadomości własnego istnienia.

Od tego wszystko pochodzi. To dlatego słyszeliście przez wieki - < Wszystko jest zawarte wewnątrz. >To nie znaczy, że tam jest kosz ze skarbami, lecz istnieją zapasy energii. Kiedy stwierdzono to w przeszłości, że TO już jest wewnątrz, chodziło o tę prostą świadomość - JA ISTNIEJĘ.

Wczujcie się w to odczucie, tę świadomość, tak czystą, że nie zawiera ani światła, ani ciemności. Nie ma objętości. Nie ma wagi. Taka jest czysta świadomość.
To jest świadomość, która pozwala na pełne oświecenie w tej ludzkiej rzeczywistości.

To jest piękny rdzeń wiedzenia, jaki ostatecznie wprowadzacie w ludzką rzeczywistość.

JA ISTNIEJĘ - to wszystko, co jest potrzebne.

To jest prawda prawd. Wszystko, co przychodzi po tym, jest po prostu ekspresją, po prostu doświadczeniem tej rdzennej świadomości. Ale właśnie to jest prawdą prawd.

Ta prosta prawda może nadejść, niezależnie czy mieliście zwariowany czy spokojny dzień, czy jesteście w środku jakiegoś osobistego kryzysu, czy czujecie się całkowicie zdezorientowani albo chaotyczni. Ta prosta prawda może nadejść zawsze.

Ta świadomość JA ISTNIEJĘ, JA JESTEM przychodzi do waszej rzeczywistości, nawet nie próbujcie jej zmienić, daje jednak całkowicie inne spojrzenia.

Ta prosta świadomość JA JESTEM nie sprawi, że nagle pojawi się więcej obfitości, albo wyleczone zostaną wszelkie zdrowotne problemy, czy też problemy w związkach. Ale da wam całkowicie inną perspektywę tego, co wydarza się w tej rzeczywistości.

Ta prosta świadomość umożliwi wam życie w obu światach, albo we wszystkich światach w tym samym czasie, bycie w wielu wymiarach, wielu domach.

Ta prosta świadomość da wam głębokie wiedzenie, z rozumienie wielu spraw, które wydarzają się w głębi każdego z was.

Weźcie głęboki oddech i poczujcie to piękno i wdzięk - JA ISTNIEJĘ.... JA JESTEM.

Pozwólcie sobie poczuć tę rzeczywistość, wasze człowieczeństwo.

JA ISTNIEJĘ.... co za cud.

Piękno jest w tym, że istnienie nie jest zależne od niczego. Nie jest zależne od energii, innych ludzi, od czasu, czy przestrzeni, Boga, aniołów, czegokolwiek.

Weźcie głęboki oddech w tą najbardziej pierwotną świadomość.

Oświecenie jest prostą świadomością. Świadomością siebie, świadomością fizycznej rzeczywistości wokół was, czego w większości jesteście już świadomi, następnie wchodząc w świadomość tych wielu pozostałych wymiarów i płaszczyzn, które są wokół.
- Adamus Saint-Germain

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz