poniedziałek, 7 lutego 2022

Świadomość to podstawa tworzenia

 

 ,,Czy rozumiecie to czy nie, jest to najlepszy czas ze wszystkich jakich doświadczyliście w waszych dotychczasowych wcieleniach. Najlepszy czas jest właśnie teraz. Już słyszę, jak niektórzy z was mówią: „O rany! Czyżby?”(kilka chichotów) Ale przyjdzie taki moment, kiedy spojrzycie wstecz i powiecie: „To był niesamowity czas. Niesamowity czas zabawy w chowanego. Niesamowity czas, kiedy dałem sobie przyzwolenie na to, by się przebudzić. Niesamowity czas, kiedy ten smok przebudzenia rozrywał mnie na strzępy, a ja się opierałem. Niesamowity czas tworzenia iluzji i trwania w starym systemie przekonań. Niesamowity czas, kiedy dynamika mojego własnego przebudzenia przeprowadzała mnie przez proces, choć ja najwyraźniej się temu opierałem. Niesamowity czas, kiedy wyzbywałem się rzeczy, które dłużej mi nie służyły, rzeczy, których naprawdę już nie chciałem. Niesamowity czas przejścia”.
Czy zdajecie sobie sprawę z tego, że gąsienica podczas procesu przeistaczania się w motyla przechodzi taką właśnie transformację? Podlega zgniataniu. Podlega dezintegracji. I ta gąsienica stając się motylem powiada: ,,To niesamowite. To boli, ale jest niesamowite. Nie wiem, co z tego wyniknie, ale łał! Łał! Nie da się tego z niczym porównać”. I to właśnie przez coś takiego przechodzicie, a więc dajcie sobie na to przyzwolenie. Na przekór, tak, trudnościom i problemom, z których zresztą większość nie jest wasza. Dotyczą innych ludzi. Oni przyjmują idee i myśli, i odczucia, które pochodzą ze zbiorowej świadomości, a które nie są wasze. Ale pomimo to, jest to najbardziej niesamowity czas".

 

 ,,Świadomość to podstawa tworzenia - to ona powołuje do życia wszelkie stworzenie”.
- Adamus Saint-Germain

 ,,Ja Jestem przychodzi do ciała - Ciała Świadomości”.
- Adamus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz