poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Jestem Światłem

 

 ,,Jestem Światłem

Żyjąc w Swoim Naturalnym Stanie Wasze światło świeci zawsze, chociaż, podobnie jak słońce, czasami jest ukryte.

Po wielu wcieleniach osądzania, karania i odrzucania z powodu swojego światła, pojawiła się u człowieka tendencja aby je ukrywać, nawet przed samym sobą, co może być powodem problemów zdrowotnych, fizycznego i emocjonalnego bólu, konfliktów i braku.

W miejsce tego weźcie głęboki oddech i pozwólcie swojemu światłu się otworzyć i zabłysnąć, wypełniając was od stóp do głów swoją delikatnością, wspaniałością i zachwytem.

Nie możecie nikogo zranić swoim światłem, ale możecie wnieść pełnię i radość do swojego ludzkiego ja.

Nie czekajcie na to, by śmierć spowodowała, że na nowo się z nim połączycie.

Pozwólcie teraz zabłysnąć swojemu światłu. To wasz naturalny stan!

W tej pięknej Przerwie dla Mistrza Adamus mówi, że to, co było postrzegane jako ciemność, jest po prostu nieznanym, niezbadanym placem zabaw stworzonym przez Ja Jestem po to,
aby doświadczać.

Świadomość pragnie przygody, tworzy więc tę dualną ciemność, a przez to ma więcej doświadczeń aby bardziej odkryć siebie.

I bez względu na to, jak bardzo zagłębiacie się w ciemność,
wasze światło wciąż świeci.
Kiedy powstrzymujecie swoje światło przed świeceniem, energia się blokuje.

Według Adamusa, ból fizyczny jest sygnałem, że ukrywacie swoje własne światło, ból emocjonalny jest sygnałem, że odwróciliście się od swojego prawdziwego Ja.

Pozwólcie swojemu światłu rozkwitnąć i popłynąć, podobnie
jak Ja Jestem, które cieszy się każdą chwilą i każdym do-świadczeniem.

Bądź teraz w swoim świetle, drogi człowieku.

Zasłużyłeś sobie na to”.
- Adamus Saint Gernain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz