czwartek, 6 kwietnia 2023

To wygląda na jakieś wariactwo.

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, telefon, laptop, ekran i biuro

 LINDA: Dlaczego jest tak dużo tych spraw powiązanych z teoriami spiskowymi? To wygląda na jakieś wariactwo.

ADAMUS: Ludzie stają się bardzo spolaryzowani. I jest w tym wiele czynników – dobre pytanie, ale jest wiele czynników – ponieważ dochodzi do tego fakt, że ludzie lubią dramat. Jeśli zabierzesz historie spiskowe miłośnikom spiskowych teorii, fanatykom, to nie będą mieli nic do roboty. Przestają być wyjątkowi, bo wiesz, kiedy są zaangażowani w spiski, są bardzo wyjątkowi, ponieważ „wiem coś, czego ty nie wiesz”. Wiecie: „Jestem wyjątkowy, bo mam te tajne informacje, których ty nie masz, bo czytasz tylko mainstreamowe wiadomości. Ja czytam prawdziwe materiały”. (kilka chichotów) OK.

Ale oni uwielbiają dramaty. To dobra historia. Utrwala przekonanie, że energia jest poza wami i ktoś próbuje ją przejąć, czy to kosmici, czy to – och! – ludzie żyjący pod Ziemią. Jeszcze im nie powiedziałem. W przyszłym tygodniu wyjdą spod ziemi i ukradną małe dzieci i owce równocześnie (więcej chichotów) i zabiorą je z powrotem pod ziemię, żeby... Bóg jeden wie, co z nimi zrobią.

A zatem, wiecie, oni w to wierzą. Uwielbiają to, ponieważ upierają się, że energia jest poza nimi. To jest zło. A ciemność nie jest złem. Ciemność nie jest złem. Ciemność jest po prostu tam, gdzie jeszcze nie dotarliście. Zło jest zniekształceniem światła i każdy może je uwolnić w dowolnym momencie. Może powiedzieć: „Och, w porządku. Nikt nie próbuje mnie wykorzystać. Nie próbują mieć tajnych rządów, nie próbują nas wszystkich pozabijać za pomocą opryskiwaczy zbożowych, które rozpylają na nas te świństwa, ani nic z tych rzeczy”. Wiecie, to tworzy dobre historie, a Shaumbra ... Shaumbra. Tu jesteś. (patrząc w inną kamerę) Ach! Próbujesz uciec przede mną, czyż nie? Shaumbra, (Adamus chichocze) wiecie, to tworzy dobre historie i w pewnym sensie odwraca waszą uwagę od tego, co naprawdę mamy tu teraz do zrobienia. Nakreśliłem to wcześniej, dlaczego tu jesteśmy.
(Sztuka ławeczkowania SHOUD 8 – 7 maja 2022 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

P

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz