piątek, 7 kwietnia 2023

ST. GERMAIN: Jestem, że jestem.

 Może być rysunkiem przedstawiającym 1 osoba

ST. GERMAIN: Jestem, że jestem, Ukochany Saint-Germain.
Nazywam się również Adamus Saint-Germain z powodu pracy, którą wykonuję teraz przez te wszystkie lata z Karmazynowym Kręgiem. Karmazynowy Krąg jest niebiańskim odpowiednikiem Karmazynowej Rady, ziemskim odpowiednikiem rady, która składa się z aniołów z tak wielu różnych anielskich rodzin.
Przychodziłem do Shaumbry, jak sami siebie nazywacie, Shaumbry z Karmazynowym Kręgiem, robiąc miesięczne Shoudy i robiąc nasze webcasty i spotkania, mówiąc o waszej podróży, Drodze. I oto jestem jako St. Germain, za-chwycony byciem z każdym z was - każdym z was - na tym historycznym i bezprecedensowym wydarzeniu, Krzyżu Niebios.
Jak droga Linda z Eesa i Cauldre właśnie mówili, jest to wynik poziomu świadomości na planecie teraz, z wystarczającą ilością ludzi i wystarczającą ilością światła, która pozwala na to otwarcie.
Zostało to nazwane Apokalipsą. Przepowiadano ją od wieków, często błędnie rozumiejąc, czym ona naprawdę jest. To nie jest koniec czasów, jak w przypadku czegoś, co jest katastrofalne dla planety. To koniec bardzo starej ery, starej ery umysłu, ciała, ograniczeń, a dużą częścią tego jest stara era grawitacji na planecie. Światło, które wnosicie, przyniosło nowy poziom grawitacji.
Widzicie, grawitacja jest siłą, która idzie w parze ze światłem i energią. Grawitacja współpracuje z magnetyką, elektromagnetyczną i innymi elementami planety, aby utrzymać rzeczy w miejscu, aby zapewnić ten etap dla wszystkich waszych żyć, abyście mogli doświadczyć tutaj na planecie w fizycznej formie. Wszystko w odpowiedzi na samo pytanie, które zostało zadane tak bardzo, bardzo dawno temu w sferach anielskich, ,,Kim jestem?".
Grawitacja utrzymywała wszystko w środku, włączając w to wasze myśli, wasze przekonania, waszą perspektywę, abyście mogli doświadczyć w bardzo skupionej, bardzo zamkniętej sferze; abyście mogli doświadczyć, jak to jest wejść w ten głęboki tryb wewnątrz siebie i ostatecznie dojść do odpowiedzi na pytanie: ,,Kim jestem?".
A odpowiedź na to pytanie brzmi: ,,Jestem, że jestem". Wszystkie te życia, wszystkie poszukiwania, wszystkie doświadczenia, jakie kiedykolwiek mieliście, sprowadzają się do: ,,Jestem wszystkim, czym jestem. Jestem boski. Jestem człowiekiem. Jestem suwerenną istotą świadomości, używającą energii do ciągłego wczuwania się w 'Istnieję'".
Teraz, w tym dniu Krzyża Niebios, jest wystarczająco dużo światła i wystarczająco dużo świadomości na planecie, aby przejść w zupełnie nową erę. Mniejsza grawitacja, co oznacza, że macie większy dostęp do waszej Jaźni w innych sferach i do przyniesienia tych części waszej prawdziwej Jaźni i waszego prawdziwego światła właśnie tutaj na planetę.
(Krzyż Niebios Otwarcie – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz