środa, 12 lipca 2023

- Adamus Saint-Germain ,,Pasja”

 ,Zastanawiałeś się wcześniej – „Co kreuje rzeczywistość? Skąd biorą się różne wydarzenia w życiu? Co powoduje, że pojawiają się takie, a nie inne okoliczności w moim doświadczeniu?” U podstaw kreacji leżą pytania.

Za każdym razem, gdy na poziomie duchowym lub ludzkim zadawane jest pytanie, wysyła ono sondę w poszukiwaniu odpowiedzi. Ta energetyczna sonda bada i zgłębia temat, dopóki odpowiedź na pytanie nie zostanie odnaleziona. Zauważ ile pytań zadałeś sobie dzisiaj. „Co mam zjeść na śniadanie?” Mam nadzieję, że odpowiedziałeś sobie i zamknąłeś sprawę. Ale masz też utrzymujące się pytania: „Co zjem na obiad?” lub „Dokąd mam się udać?” Te pytania niosą ze sobą energię, a także dużą część świadomości, które są wysyłane w poszukiwaniu odpowiedzi i pozostają w przestrzeni, dopóki jej nie otrzymają.

Pomyśl o prostym pytaniu: „Jaka jest moja pasja?” Zadałeś to pytanie. Sonda już wyszła i nadal szuka odpowiedzi. To jest jak detektor, mały poszukiwacz energii.

Rzeczywistość tych warsztatów zmaterializowała się w odpowiedzi na pytanie: „Jaka jest moja pasja?” Pomyśl o wszystkich pytaniach, które kiedykolwiek zadałeś, i o tym, jak one poszukują rozwiązania, dopóki nie zostaną udzielone odpowiedzi.

„Jaki jest cel mojego życia?” Wysłałeś wielką sondę, która próbuje ci pomóc zrozumieć twój cel. „Czy powinienem zaakceptować tę ofertę pracy?” Lub częściej dla wielu z was: „Czy powinienem odejść z tej pracy?” Zadajesz sobie wiele pytań: „Jaka jest największa rzecz, której mogę dokonać w tym życiu? Do jakiego miasta mam się przeprowadzić? Co powinnam jutro założyć? Co się stanie, gdy wrócę do domu po tych warsztatach? Jak powinienem dbać o swoje zdrowie? Jakich powinienem mieć przyjaciół?”
Wszystkie te pytania tworzą energetyczne sondy, które wysyłasz w świat. One tworzą twoją rzeczywistość. To, co się stanie z tobą jutro, opiera się na pytaniach zadanych dzisiaj, wczoraj lub dzień wcześniej”.
- Adamus Saint-Germain ,,Pasja”
Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz