sobota, 8 lipca 2023

Nadszedł jednak czas, żeby powiedzieć:

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, śmiech, na świeżym powietrzu i tekst

 ,,Nadszedł jednak czas, żeby powiedzieć: „Bądźmy w radości z każdym atomem, z każdą komórką w ciele. Bądźmy w radości w myślach umysłu”. Nie mówię o sztucznym optymizmie. Mówię o prawdziwej radości – połączonej z niektórymi innymi rzeczami, które mamy tutaj na górze – zdolności do tego, żeby po prostu pozwolić sobie na bycie w radości. Radość, szczęście, sensualność, przepływ. Myślę, że może to nawet lepsze słowo niż „radość”. „Jestem moim przepływem – moim przepływem energii, moim przepływem lekkości i wdzięku – bez tego całego oporu i tarcia po drodze”. To jest wasze prawo. Zachowujcie je w swoim ciele, w swoim umyśle i we wszystkim, co robicie. OK”.
(Sztuka ławeczkowania SHOUD 11 – 6 sierpnia 2022 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, włosy blond, makijaż, śmiech i tekst

 „Jestem tym, kim Ja Jestem, nie tym, czym oni są, nie tym, czym jest moja biologiczna rodzina, nie tym, czym jest zbiorowa świadomość, nie tymi projekcjami, które inni ludzie na mnie nakładają. Jestem tym, kim Ja Jestem. Ja zdecyduję, kim jestem”.
(Sztuka ławeczkowania SHOUD 11 – 6 sierpnia 2022 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz