środa, 3 listopada 2021

JA ISTNIEJĘ

Może być zdjęciem przedstawiającym co najmniej jedna osoba i na świeżym powietrzu

 ,Faktem jest, że istniejecie. W związku z tym możecie wziąć głęboki oddech i poczuć siebie. To jest najważniejsza podstawa, najprostszy poziom świadomości. Nie potrzeba żadnego wysiłku ani pracy, aby się tam dostać. Wystarczy, że wyciszycie na chwilę umysł, aby poczuć tę bardzo prostą świadomość - JA ISTNIEJĘ.
Weźcie porządny, głęboki oddech i wczujcie się w TO, w ten wasz wewnętrzny głos, wczujcie się we własne istnienie.
(pauza)
JA ISTNIEJĘ, a więc JA JESTEM.
JA ISTNIEJĘ - to wszystko, co jest potrzebne.
To jest prawda prawd. Wszystko co przychodzi po tym, jest po prostu ekspresją, po prostu doświadczeniami tej rdzennej świadomości. Ale właśnie to jest prawdą prawd.
Ta prosta prawda może nadejść, niezależnie czy mieliście zwariowany czy spokojny dzień, czy jesteście w środku jakiegoś osobistego kryzysu, czy czujecie się całkowicie zdezorientowani albo chaotyczni. Ta prosta prawda może nadejść zawsze.
Ta świadomość JA ISTNIEJĘ, JA JESTEM przychodzi do waszej rzeczywistości, nawet nie próbując jej zmienić, daje jednak całkowicie inne spojrzenie.
Ta prosta świadomość JA JESTEM nie sprawi, że nagle pojawi się więcej obfitości albo wyleczone zostaną wszelkie zdrowotne problemy, czy też problemy w związkach. Ale da wam całkowicie inną perspektywę tego, co wydarza się w całej rzeczywistości.
Ta prosta świadomość da wam głębokie wiedzenie, zrozumienie wielu spraw, które wydarzają się w głębi każdego z was.
Weźcie głęboki oddech i poczujcie to piękno i wdzięk – JA ISTNIEJĘ … JA JESTEM.
Pozwólcie sobie poczuć tę rzeczywistość, wasze człowieczeństwo.
JA ISTNIEJĘ …. co za cud".
- Adamus Saint-Germain ,,Krystaliczna świadomość”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz