niedziela, 10 marca 2019

Strach


Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie



,,Wygnajcie strach. Wszystkie choroby tkwią w świadomości Istoty Ludzkiej. Wam się wydaje, że to jest proces zachodzący w komórkach. Ale to jest odpowiedź komórek na świadomość Istoty Ludzkiej. Czasami wam się wydaje, że tak to jest zapisane w Akaszy, czasem sądzicie, że taki macie kontrakt. To nie tak! Kontrakty są zapisane niewidzialnym atramentem i pora, aby je wszystkie pozmieniać! Nowy kontrakt mówi: Jestem tutaj cieszyć się życiem, być zdrowym, jestem tutaj aby być zrównoważonym, aby być radosnym, aby żyć długo, bo tego jestem wart i na to zasługuję, bo to jest Nowa Energia i ja jestem jej częścią! Taka jest prawda dnia dzisiejszego. To jest sedno przekazu Kryona i wielu podobnych istot w nowej energii, że stare dusze muszą się do tego obudzić i zostawić za sobą stary paradygmat tego, co się komu w duszy gra. Nie pozwólcie sennym marom identyfikować się z wami. Pora to zmienić. Kiedy się budzicie i głos wewnątrz was pyta: O co się będziemy dzisiaj martwić? Rzucam wam wyzwanie, abyście stworzyli sobie pozytywną afirmację, bowiem ona potrafi unieważnić każdą negatywność. Odpowiedzcie temu głosowi: Ja jestem doskonałą istotą z Bogiem wewnątrz. Zostałem stworzony jako istota wspaniała na podobieństwo Stwórcy, na podobieństwo doskonałości. Oto kim jestem! Negatywne myśli nie wytrzymają takiej afirmacji. Wyobraźcie wasze ciała wypełnione światłem od stóp do głów! Poczujcie dreszczyk potwierdzenia waszego własnego zwycięstwa nad tym, co się komu w duszy gra. Czy te rzeczy można wam przekazać bardziej jasno, stare dusze? Posiadacie wobec tego wolny wybór. Cóż to za wspaniały wybór, jakaż w nim moc! Cóż to za światło odkrycia! Używajcie go, dzięki niemu zacznijcie widzieć. Dzielcie się nim. To na razie wszystko. Wiem, kto tutaj siedzi, wiem, kto tego słucha, oraz wiem, do kogo z was kieruję te słowa. I tak jest”.
- Kryon
Obraz może zawierać: 2 osoby, ludzie siedzą i w budynku
  
,,Chcę, abyście wiedzieli o czymś, oglądając codzienne wiadomości. Wydawało by się, że nie da się ich powstrzymać w działaniu. W wielu przypadkach mogą zyskać, tworząc strach, zwłaszcza u tych, którzy nie są starymi duszami i którzy nie znają strachu tak jak wy, stare dusze, które mają broń w postaci swoich duchowych doświadczeń, a to stawia was w pierwszych szeregach. Zauważyliście to? Ale nie musicie walczyć ich bronią. Wszystko co macie robić, to rozpowszechniać światło! Wasza zaawansowana świadomość zwycięży każdy lęk, każdą obawę”.
- Kryon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz