sobota, 14 września 2019

Być.

Obraz może zawierać: 1 osoba, roślina, zbliżenie i w budynku



,,Jedynie w ludzkiej postaci wyrażacie to, czym Ojciec - Matka jest we wszystkich formach myśli, ponieważ jako Bóg – kobieta, Bóg - mężczyzna nie tylko jesteście umysłem, emocją, ewoluującą wolą, ale także jesteście światłem, jesteście elektrum, jesteście materią w formie zwanej ciałem i krwią.
Nikt nie wyraża całości Boskiego królestwa, dopóki nie stanie się Bogiem w postaci zwanej człowiekiem”.
- Ramtha
Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, w budynku
 Przede wszystkim pozwólcie sobie „być", ponieważ w jestestwie jesteście wszystkim. Kiedy po prostu jesteście Jestnością siebie samych, zasadą „Ja Jestem", wtedy znajdujecie się w harmonii z całym życiem”.
- Ramtha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz