poniedziałek, 16 września 2019

To zależy całkowicie od was

Obraz może zawierać: 3 osoby, ludzie siedzą, tabela i na zewnątrz




,,Kiedy mówicie - Masz taki piękny uśmiech… twój uśmiech po prostu odmienił mój dzień - jest potwierdzeniem istnienia tej osoby. Jest zauważeniem jej życia, świadomości, jej bycia w czasie i przestrzeni.

To jak wprowadzanie jej w chwilę obecną, ponieważ tak często ludzie martwią się przeszłością albo boją przyszłości. Kiedy jadą pociągiem czy stoją w kolejce w sklepie robią właśnie to – przebywają gdzie indziej. A takie proste – Wow, jaki piękny masz pierścionek… albo - Jak cudownie się śmiejesz. Co za wspaniały głos. Cokolwiek znajdziecie w nich szczerze – a wcale nie musicie głęboko szukać, żeby to coś w nich znaleźć – to nagle wprowadzi ich w tę chwilę TERAZ i wprowadzi ich w stan świadomości JA ISTNIEJĘ. Oni automatycznie zdadzą sobie z tego sprawę. I tym samym robicie to dla siebie. Robicie to dla siebie, robiąc to równocześnie dla nich, ponieważ sami stajecie się świadomi swojego JA ISTNIEJĘ, swojego bycia w TERAZ. Stajecie się świadomi istnienia”.
- Adamus Saint-Germain
 Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie

,,To zależy całkowicie od was. Możecie nadal kontynuować poszukiwania, naukę, doświadczenia albo możecie dotrzeć do samego siebie… do punktu, w którym po prostu czujecie JESTEM KIM JESTEM. Nie ma już niczego do nauczenia się.
Wyobraźcie sobie przez chwilę jak to zmienia wasz punkt widzenia. Zadając pytanie „Kim jestem?”, przyjmujecie punkt widzenia, według którego istnieje coś, co jest niekompletne – coś, co trzeba osiągnąć i czego trzeba się nauczyć. I wszystkie energie będą wam dosłownie w tym służyć. Będą służyć waszemu pragnieniu szukania, odkrywania czy znalezienia czegoś nowego.
Nagle się zmieniacie. Mówicie – JESTEM KIM JESTEM, podróż zakończona, zaczyna się zabawa. Nagle zmienia się punkt widzenia. Zamiast odczucia, że musicie wspiąć się na górę, jednocześnie znajdujecie się na jej szczycie, na dole i ze wszystkich jej stron. Nagle wszystkie energie przesuwają się i zmieniają, aby teraz służyć wam jako Mistrzom, a nie poszukiwaczom. To takie proste”.
- Adamus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz