piątek, 14 lutego 2020

Byłam wszystkim.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba





,,Wiedzcie, że nic nie jest ostateczne i nic nie jest absolutne. Wszystko istnieje w określonym momencie i zawsze nadchodzi coś nowego. Aby otworzyć wasze myślenie, musicie po prostu wiedzieć, że istnieje wspanialsza prawda i że istnieje prawda jeszcze wspanialsza od poprzedniej. Bądźcie tego świadomi i wtedy to pojawi się w waszym życiu w zależności od poziomu waszej akceptacji. Nie pozwólcie, aby ktokolwiek was zniewolił czy onieśmielił. Zawsze istnieje inna i lepsza droga. Wiedzcie o tym i pozwólcie myślom, które oświetlą waszą drogę do radości, przyjść do was. Stawcie czoła waszym ograniczeniom. Przyjrzyjcie się im. Uwolnijcie się od nich. Uwolnijcie się od wszystkich elementów w waszym życiu, które trzymają was z dala od poznania całości Boga. Porzućcie winę i krytykę, aby wiedza, odpowiedzi i radość pojawiły się w waszym życiu. Stawcie czoło waszym obawom i zdejmijcie maskę z waszych iluzji. Wiedzcie, że istniejecie na zawsze i że w „nieznanym” nie ma nic, co mogłoby wam odebrać szczęście i radość. Pozbądźcie się strachu, który w was mieszka i nie pozwala wam wiedzieć, że istnieje coś wspanialszego niż doświadczenie tej rzeczywistości”.
- Ramtha
Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i zbliżenie





„Byłem wszystkim, co możesz sobie wyobrazić, ale, istoto, dzięki temu, co przeżyłem, uzyskałem mądrość i nigdy już nie musiałem tych doświadczeń powtórzyć. Jestem niewinny, ponieważ wszystko, co zrobiłem, pomogło mi przekształcić się w osobę, którą jestem obecnie. Jak mogłabyś zrozumieć, czym jest miłość, istoto, jeżeli nigdy nie nienawidziłaś? Jak mogłabyś zrozumieć śmierć, jeżeli w momencie, kiedy znalazłaś się na jej progu, słońce świeciło w dalszym ciągu, a dziki ptak nawet na ciebie nie spojrzał? Nie będziesz wiedziała, czym one są, dopóki nie osiągniesz, że tak powiem, pewnego poziomu samorealizacji”.
- Ramtha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz