niedziela, 24 stycznia 2021

Jam jest Althar, Kryształowy Smok.

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 Jam jest Althar, Kryształowy Smok.

(…)

Spójrzmy więc na energię w świetle tego, co do tej pory po-wiedziałem. Po raz kolejny istotne jest, abyś wyczuł się w to, co przekazuję poza słowami, dlatego poproszę cię za kilka chwil, abyś przyjął swoją smoczą naturę.

Twoja smocza natura jest czymś więcej, niż tylko aspektem twojej Jaźni. Jest przypomnieniem tego, kim naprawdę jesteś. Przypomina ci o prostocie Jaźni i jej czystej energii.
Jako smok, ja, Althar, jestem w pełni świadomy tego, kim jestem. Jestem przedłużeniem mojej Jaźni. W żaden sposób nie jestem od niej oddzielony, jednak mogę swobodnie wybierać czy przebywać w niej, czy sam wyruszyć do różnych światów.
Drogi czytelniku, przełącz się więc na swoją smoczą naturę.

Teraz!

Poczuj ją. Będąc nią, po prostu jesteś. Jesteś ponadczasową istotą, ponad wszelkim lękiem czy potrzebą. Nie potrzebujesz nawet energii, by się utrzymać. Czyż nie jest to wspaniały stan istnienia? Rzeczywiście, istniejesz poza jakimkolwiek rodzajem energii, której są świadomi ludzie! Tak więc perspektywa ta jest szczególnie odpowiednia, aby bezstronnie patrzeć na energię z zewnątrz.

(…) poświęć trochę czasu, by się nad tym zastanowić.
- Joachim Wolfram ,,Althar - Ostateczne Uwolnienie”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz