sobota, 23 stycznia 2021

Tak...

 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie siedzą, góra, niebo, na zewnątrz i przyroda

 ,,Tak, wciąż potrzebujecie czasu dla siebie. Wciąż potrzebujecie pobyć wśród przyrody i z pewnością potrzebujecie posłuchać muzyki. Czasami pragniecie tego nieruchomego spokoju przyrody, piękna przebywania ze sobą, ze swoim Ja Jestem, bycia w jedności ze sobą.
(…)
Potrzebujecie tego od czasu do czasu, ale to jest inna era, inny rodzaj duchowości. Proszę bardzo, możecie się na mnie boczyć, jeśli chcecie, ale pozostawiamy za sobą dni mantrowania OM. Ustanawiacie zupełnie nową duchowość, z braku lepszego określenia, chodzi o całkiem nowe, autentyczne pojmowanie Ja Jestem, pojmowanie Jaźni, bez całej tej dyscypliny. Komu ona potrzebna? Naprawdę jej nie potrzebujecie. Bez całego tego cierpienia i tej całej karmy, i wszystkich tych rutynowych działań, przez jakie trzeba przechodzić”.
- Adamus Saint-Germain

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz