środa, 21 kwietnia 2021

,,Ja Jestem jednością. Ja Jestem jedno”

 

 „Wchodzę w swoją własną jedność. Wokół unoszą się wszystkie moje aspekty, wszystkie minione życia”, które, tak przy okazji, liczą na was w tej chwili, że dokonacie tego w tym wcieleniu, żeby nie musiały się tak unosić. „Mam wszystkie te części i kawałki, które są rozłączone i zawsze będą fasetkami. Ale rzecz w tym, żeby sprowadzić je w jedność ze mną, stworzyć z nimi moją jedność, Jestem Tym, Kim Jestem. Te fasetki kryształu, którym jestem i które stanowią jedność ze mną. O, mój Boże, oni tego nie zrozumieli. Muszę wrócić na Ziemię i uczyć: ,,Ja Jestem jednością. Ja Jestem jedno” i
zjednoczyć na powrót samego siebie – boskość i człowieczeństwo, Mistrza i ucznia oraz wszystkie moje przeszłe życia i wszystkie potencjały. One są moje. To jestem ja”.
- Adamus Saint-Germain

 Może być zdjęciem przedstawiającym 6 osób, ludzie stoją, ludzie spacerują i na świeżym powietrzu

 ,,Jedność w pewnym sensie została stworzona przez Kościół. W pewnym sensie. „Wszyscy jesteśmy jednym. Powrócimy do jedności”. Stańcie w szyku. Hipnoza. „Stanowimy jedno. Stanowimy jedno. Stanowimy jedno. Powracamy do jedności”. To brzmiało naprawdę dobrze, a wiecie, że tymi, którzy to rzeczywiście podchwycili byli ludzie należący do ruchu Nowa Myśl w końcu XIX wieku, który przybrał na sile we wczesnych
latach sześćdziesiątych XX wieku. „Wszyscy jesteśmy jednym, ponieważ ja nie...” (...) „Wszyscy jesteśmy jednym, ponieważ ja nie jestem godzien być suwerennym. Nie jestem godzien mojej własnej boskości. Muszę wracać do jedności”. Czyż to nie jest nudne? Toż to byłby cholernie kiepski żart, gdyby Bóg miał być właśnie taki”.
- Adamus Saint-Germain

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz