czwartek, 1 kwietnia 2021

Wasze berło

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

 

 Jestem Tym, Kim Jestem, magicznym i muzycznym Adamusem Saint-Germain.

Ach! To był ożywczy utwór muzyczny na początek tej sesji. Mówię oczywiście o muzyce nadawanej podczas przerwy, o mojej muzyce puszczonej przed rozpoczęciem naszego spotkania. (odnosi się tej muzyki ) Uwielbiałem komponować. Kochałem instrumenty. Kochałem śpiewać. Kochałem kobiety. Kochałem wiele rzeczy. Kocham, kocham, kocham – to chyba dobry miesiąc, żeby to wyrazić – ale chcę podkreślić, że kocham komponować muzykę i grać muzykę. Pewnie o tym wiedziałaś, prawda, Lindo?

LINDA: Och, oczywiście!

ADAMUS: Tak.

LINDA: Taak, czegóż ty nie kochasz robić!

ADAMUS: A czy podobała ci się ta muzyka grana w przerwie?

LINDA: Tak, podobała mi się.

ADAMUS: Podobała ci się. Cauldre'owi nie. Jestem pewien, że kiedyś nauczy się ją doceniać. Jego odczuwanie muzyki, jego gust w pewnym momencie dojrzeje.

Co do mnie, to uwielbiam komponować, a skomponowałem, powiedziałbym, 83 różne symfonie w swoim czasie, niektóre z nich są oczywiście znane po dzień dzisiejszy. Kochałem malować. Kochałem tak wiele rzeczy w ludzkim życiu, gdy wreszcie wziąłem głęboki oddech i zszedłem sobie z drogi. Taak. Do tego i was wszystkich zachęcam. Po prostu zejdźcie sobie z drogi.

Wasze berło

Jednak zanim pójdziemy dalej – a mamy dziś wiele do omówienia – zanim pójdziemy dalej, chcę zrobić z każdym z was coś, co zrobiliśmy w pewnym niewielkim stopniu na zajęciach Kihaku. W przyszłości na Kihaku zrobimy tego więcej, ale teraz, zanim pójdziemy dalej, chcę, żebyście sobie wyobrazili berło. Czy wiecie, co to jest berło? To przypomina laskę, ale nie jest raczej używane jako laska. Merlin trzyma berło. Zwykle na czubku ma ono kulę – szklaną, kryształową, jeszcze lepsza jest złota. Wiecie, uwielbiam złoto. Tak, złoto ma takie niesamowite właściwości. Ma w sobie spokój; energetycznie ma w sobie piękny spokój.

Wyobraźcie więc sobie swoje berło, może z kryształem na górze, a w nim wyryty circumpunct, no wiecie, okrąg z kropką w środku i czterema promieniami wychodzącymi na zewnątrz, przedstawiającymi energię. Byłoby odpowiednie. A jeśli idzie o trzonek, to może być złoty. Może też być drewniany. Uwielbiałem piękne drewniane berła. Drewno jest tak charakterystyczne dla planety Ziemia. Jest takie piękne. Jest odtwarzalne. Można go używać, aby ogrzać się przy kominku. Można go używać do produkcji mebli, a ono odradza się wciąż na nowo.

Wyobraźcie sobie zatem berło wyglądające zgodnie z waszym życzeniem i, tak, ono może się zmieniać. Może się zmieniać w każdej chwili, każdego dnia, jeśli tylko tego zechcecie. Nie musi wyglądać cały czas tak samo, a więc wyobraźcie sobie berło. I jak rozmawialiśmy na Kihaku, a z czasem wnikniemy w to głębiej, kiedy nastaną chwile zamieszania lub niepewności czy też niewiedzy, gdyż wchodzicie teraz w czas i bezczas równocześnie, wychodząc poza dualność jako podstawę rzeczywistości i dochodząc do tego niepewnego momentu, w którym pojawia się wątpliwość, a nawet być może konsternacja i strach, weźmiecie głęboki oddech i po prostu będziecie trzymali to berło.

To berło jest symbolem zagłębiania się we wszystko co wiecie, nawet w to, czego nie wiecie. To berło zabierze was poza stare wzorce myślenia, logiki i emocji, i przeniesie was w głąb waszych własnych energii, gdzie będziecie mogli odnaleźć wszystkie potencjały i wszystkie odpowiedzi dla siebie. Nie dla innych. Jeśli inni przyjdą do was i powiedzą: „Hej, Bill, czy mógłbyś użyć tego berła, żeby wprowadzić mnie w moją energię?”, odpowiedź brzmi: absolutnie nie. Jest dla was. Jest wasze. Tam są wasze odpowiedzi. Nie odpowiedzi świata. Nie odpowiedzi Billa. Ani nikogo innego.

W czasach niepewności, w chwili, gdy po prostu czujecie, że sprawy was przerastają, wy-obraźcie sobie swoje berło. To nie jest magiczna różdżka. Nie macha się nim nad żabami i nie zmienia się ich w książęta, w damy – czy w dżentelmenów. To jest berło i to jest coś, co ma wam przypomnieć wszystko, czym jesteście, przenieść was w głąb waszej energii, gdzie możecie znaleźć wszystkie odpowiedzi.
(Jestem Merlinem SHOUD 5 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz