niedziela, 4 kwietnia 2021

Mistrz, którym jesteś w tej chwili

yeshua @ eraoflightdotcom

 ,,Twoje przeszłe wcielenia – nie tylko to wcielenie, ale przeszłe i przyszłe wcielenia – będą robić wiele szumu. Weź głęboki oddech i przyzwól na to. I w pewnym momencie jedno z tych przeszłych lub przyszłych wcieleń stwierdzi, że ma dosyć i powie: „OK, Jestem Tym, Kim Jestem, ale, eee... właściwie to ja tego nie rozumiem. Tak więc pomóż mi, Jestem Tym, Kim Jestem, nareszcie się na to otwieram i przyzwalam. Jestem gotów wysłuchać”. I tak oto pojawia się aspekt, przeszły lub przyszły, dokładnie teraz, z którym możesz współpracować. Nie chodzi o psychologiczne doradztwo. Nie chodzi o przepracowanie czegoś”.
- Adamus Saint-Germain

 earth shining eraoflightdotcom

,,(…) Mistrz, którym jesteś w tej chwili – nie wypracowujesz sobie drogi do stania się Mistrzem, nie próbujesz być Mistrzem, po prostu przyzwalasz na Mistrza, tego Mistrza, bierzesz głęboki oddech, słyszysz cały ten hałas, całe to zamieszanie i wszystko inne, i siedzisz na ławce w parku albo na wygodnym krześle i pociągasz łyczek ze swojego pięknego kubka napełnionego, mam nadzieję, czymś innym niż kawa, może odrobiną wina albo czegoś innego, bierzesz głęboki oddech i wczuwasz się w każdą historię, w jakiej kiedykolwiek byłeś albo będziesz”.
- Adamus Saint-Germain

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz