piątek, 29 kwietnia 2022

A więc dzisiaj – doświadczenie.

 Może być zdjęciem przedstawiającym 2 osoby i na świeżym powietrzu

 ,,Twórcy zanurzają się w swoją kreację, a następnie zdumiewają się tym, co stworzyli. A więc dzisiaj – doświadczenie.

Zamierzam dużo mówić o doświadczeniu. Sporo o nim mówiliśmy na zajęciach Kihaku, trochę tutaj na comiesięcznych naszych spotkaniach, jednakże Przejawienie w całości jest o nowym doświadczeniu. Jest takie nowe doświadczenie, jakiego nie zaznaliście od dawna, jeśli w ogóle.

Wiecie, człowieczy składnik trójjedni – macie Ja Jestem, które nazywane jest też duszą, Mistrza, który jest mądrością wszystkich waszych wcieleń oraz przyszłości, a następnie człowieka – myślę, że do człowieka należy ten rodzaj pracy, który dostarcza najwięcej zabawy, ponieważ wiąże się z doświadczaniem.

A najprzyjemniejsze jest to, że kiedy wszystko zostało stworzone, no wiecie, cała ta trójjednia Ja Jestem/Mistrz/człowiek, Ja Jestem posłało ekspresję siebie, by przyszła na Ziemię jako człowiek, jeśli pamiętacie, Ja Jestem – niektórzy nazywają je duszą – Ja Jestem powiedziało: „Jesteś doświadczającą częścią mnie. Jesteś fasetą mnie, która wejdzie w doświadczenie. Nie w uczenie się. Nie ma się czego uczyć. Po prostu doświadczaj dla radości bycia Ja Jestem, dla radości istnienia”.

Rozumiecie, Ja Jestem to coś, co przypomina nieustanny, wielki orgazm. (...) Nie takie to złe. (...) Spróbuj.

Muszę być ostrożny z wszystkimi tymi rodzinnymi odniesieniami...

Ja Jestem pozostaje nieustannie w stanie radosnej ekspresji. Jakby kielich Ja Jestem wypełniał się wciąż na nowo, aż do przepełnienia. Radość to stały stan „Ja Istnieję”.
- Adamus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz