czwartek, 14 kwietnia 2022

Wszystko jedno.

Może być zdjęciem przedstawiającym koń i tekst „Ci, którzy zakładają klapki na oczy, powinni pamiętać, że w zestawie znajduje się również uzda i bat. ~J.Lec”

 ,,A zatem już doświadczyliście wzniesienia. Teraz jedynie wasza dusza pragnie doświadczyć tego, jak to się stało, jaką mądrość udało wam się poprzez swoje doświadczenia zgromadzić jeszcze zanim doznaliście wzniesienia.
To, czego doświadczacie teraz, jest swego rodzaju niepełnym wzniesieniem. To znaczy, ono już się wypełniło, ale to, w jaki sposób chcecie tego doświadczyć, pozostaje absolutnie zależne od waszego wyboru. To do was należy decyzja, w jaki sposób chcecie się tam dostać. Chcecie się tam doczołgać na kolanach? Czy raczej zrobić to z szerokim, szczęśliwym uśmiechem na twarzy? Bo to wszystko jedno. Wszystko jedno.
Duszy jest to naprawdę obojętne. Nic jej to nie obchodzi. Możecie smażyć się w piekle, a waszą duszę naprawdę niewiele będzie to obchodziło, bo to tylko iluzja. Doświadczenie piekła to po prostu jeden ze sposobów, w jaki można doświadczyć wzniesienia - wszystko zależy od tego, w co chcecie wierzyć. Równie dobrze można to jednak zrobić nucąc kołysanki i tańcząc wśród kwiatów do akompaniamentu śpiewu słowików. To kompletnie bez znaczenia. To jedynie kolejne doświadczenie. Można też zrobić i jedno i drugie. Możecie spróbować doświadczyć jednego i drugiego - łatwej i trudnej drogi jednocześnie. Obie doprowadzą was dokładnie w to samo miejsce.
Ja jestem tu po to, by wam służyć jako Mistrz. Znacie moje zdanie, że tylko Mistrz może służyć innym, każdy inny pozostaje sługą. Każdy inny czołga się posłusznie na kolanach za innymi ludźmi. Natomiast Mistrz, czyli ktoś, kto zdał sobie sprawę, że Jest, Kim Jest i że nic innego się nie liczy, może służyć innym pomocą dla samej radości, jaką to ze sobą niesie, dla czystej przyjemności… To wszystko. To wszystko.
Uwielbiam to robić, ale nie jestem do tego zobowiązany. To naprawdę nie ma znaczenia, czy będziecie tu siedzieć i mnie słuchać, czy nie. Naprawdę nie ma to znaczenia. Równie dobrze mógłbym to wszystko mówić jednej jedynej osobie i też bym się równie dobrze bawił, bo nie zależy mi na żadnych konkretnych rezultatach. Robię to, ponieważ sprawia mi to radość".
- Adamus Saint-Germain

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz