piątek, 18 listopada 2022

Pasja

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, stoi, drzewo i na świeżym powietrzu

 ,,Pasja odczuwana przez Ja Jestem, pasja waszej duszy – dokładnie w tej chwili wasza dusza poza czasem doświadcza ekscytacji swoim istnieniem: „Ja Istnieję!” Chcę powiedzieć, że to nadal wybrzmiewa. Powiedzmy, z punktu widzenia czasu wasza dusza dawno temu uświadomiła sobie: „Ja Istnieję!!! Niezależnie od nikogo ani niczego. Istnieję i zawsze będę istniała”. A następnie świadomość tego zaczęła współbrzmieć z Ja Jestem. Nadal współbrzmi i nadal wytwarza promieniowanie światła, które przemierza wszystkie rodzaje wymiarów przyciągając energię i stwarzając rzeczywistość. Czyli wszystko wokół.

Kiedy to się dzieje, kiedy to światło jaśnieje, a wy znajdujecie się na drugim końcu duszy – wiecie, światło płynie, a wy niejako stajecie się odzwierciedleniem, drugą stroną duszy – wasza rzeczywistość powstaje dzięki aktywowaniu czegoś, co nazwałbym negatywnymi i pozytywnymi cząstkami energii. Światło płynie i teraz od was, czyli od tego zbiornika po
drugiej stronie i od sposobu w jaki doświadczacie, zależeć będzie wzajemny stosunek pozytywnych i negatywnych cząstek energii.

Życie zawsze przebiegało w ten sposób. Ludzkie życie zawsze tak wyglądało. Byłoby czymś szokującym zrobić cokolwiek inaczej. W tej chwili płynie strumień negatywnych i pozytywnych – albo plusowych i minusowych, jakkolwiek zechcecie to nazwać – cząstek, które wnikają w was i emanują czy promieniują z was.

Wyobraźcie sobie przez chwilę ten strumień energii, aktywowanej pozytywnie lub negatywnie – na podobieństwo programowania, gdzie występuje zero albo jedynka, w przypadku energii jest tak samo, w jakimś sensie to strumień cyfrowy – płynie ku wam strumieniem z ładunkiem albo pozytywnym albo negatywnym, jednocześnie wypływając z was.

Tak tworzy się rzeczywistość.

Tak zawsze przebiegała praca z energią. Tak pojawiają się rzeczy”.

- Adamus Saint-Germai

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz