piątek, 11 sierpnia 2023

Przestraszony pieniądz nie zarabia.

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, broda i włosy blond

 ,,Prawda jest taka, że jesteś urzeczywistniony, ale jeśli chcesz mieć historię w rodzaju: „Jestem na drodze do urzeczywistnienia. Mam jeszcze kilka rzeczy do przebrnięcia. Nie jestem pewien, co to za cholerstwo, ale kilka ich jeszcze jest. Nie jestem całkiem gotowy" – to ciekawa historia. Ale jak długo ta historia ma trwać? Jak bardzo nudna jest już ta historia? W pewnym momencie powiesz: „To tylko moja historia. Jestem urzeczywistniony, idźmy dalej”.

Nie zaprzątaj sobie tym głowy zatem. Po prostu budzisz się rano, bierzesz głęboki oddech: „Jestem urzeczywistniony”. I nagle fale, które wirowały wokół, miliardy różnych fal, wszystkie reprezentujące potencjały, wołają: „O, cholera! OK! Musimy wszystko dopasować”. (kilka chichotów) „I, och, OK, wiecie, spałyśmy w pracy, bo człowiek nie był przekonany. Ale teraz, OK, musimy wspierać percepcję, którą człowiek aktualnie prezentuje. Człowiek obserwuje siebie jako istotę urzeczywistnioną. Hej-ho!”
(ALT SHOUD 4 – 7 stycznia 2023 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

,,Przestraszony pieniądz nie zarabia. To jest dokładnie to, co mówiłem wcześniej. Wszystko, wasza rzeczywistość jest tworzona w oparciu o percepcję obserwatora, was samych. I masz rację. Jeśli boisz się wchodząc w coś, to taka jest percepcja i to jest dokładnie to, co otrzymasz. Wszystkie te małe fale nagle zamieniają się w cząstki, nagle zamieniają się w rzeczywistość i to właśnie otrzymujesz”.
(ALT SHOUD 4 – 7 stycznia 2023 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz