sobota, 5 sierpnia 2023

Przyjmowanie

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, broda i śmiech

 Przyjmowanie 7

ADAMUS: Co przyjęliście? Albo jak dobrzy jesteście w przyjmowaniu w tej chwili? Cześć, Pablo.

PABLO: Cześć, tak, przyjmowałem szczęście dla siebie.

ADAMUS: Dobrze.

PABLO: A także blokowałem inne rzeczy. Stawiam innych ludzi na pierwszym miejscu.

ADAMUS: Taak.

PABLO: I to uniemożliwiło mi lub utrudniło uczenie się od samego siebie. I chciałbym to od teraz zmienić.

ADAMUS: Taak. I wiesz, jest taka stara koncepcja zbiorowej świadomości, że trzeba stawiać innych na pierwszym miejscu, a to błąd. Naprawdę błąd. I to jest – nie chcę wracać do początków tego, jak to się stało; tak, kochaj, szanuj innych, czyń im, wiesz, to wszystko – ale jeśli nie postawisz siebie na pierwszym miejscu, nikt nie pójdzie do przodu. Chodzi mi o to, że cała planeta nie ewoluuje, jeśli nie stawiasz siebie na pierwszym miejscu. I to nie jest bycie samolubnym. To dbanie o siebie. Wtedy możesz naprawdę pomóc innym.

PABLO: Tak.

ADAMUS: Absolutnie.

PABLO: Dużo mnie to kosztowało.

ADAMUS: Taak, dużo cię to kosztowało?

PABLO: Tak.

ADAMUS: A więc jak ci idzie przyjmowanie w skali od jednego do dziesięciu?

PABLO: W niektórych sprawach myślę, że około pięciu lub sześciu, a w niektórych zero.

ADAMUS: OK. (chichoczą) Co cię powstrzymuje?

PABLO: Słucham?

ADAMUS: Co cię powstrzymuje?

PABLO: Przede wszystkim myślę, że boję się odpuścić niektóre rzeczy. Nie wiem, czy później nie wrócą.

ADAMUS: Racja.

PABLO: Raczej staram się do nich przywiązać, zamiast pozwolić im odejść. Ale myślę, że puszczenie ich uczyni mnie lepszym i szczęśliwszym.

ADAMUS: Jak tam u ciebie z dostatkiem?

PABLO: Ech, tak sobie.

ADAMUS: Jakieś cztery czy pięć. OK.

PABLO: Tak.

ADAMUS: Taak. OK. Dziękuję.

PABLO: Dziękuję.
(ALT SHOUD 10 – 1 lipca 2023 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz