sobota, 19 października 2019

Co to rzeczywistość?

Obraz może zawierać: 1 osoba




,,Witam was kochani! Jam Jest Kryon ze Służby Magnetycznej. Świta, o której wspominałem wcześniej, pozostaje. To jest pojęcie, z którym wiele z was ma kłopoty. Zbieracie się razem jako Stare Dusze i pracownicy światła i mówicie: - Zobacz, jaka tu piękna energia, popatrz na kolory! – to już żargon charakterystyczny grupom ezoterycznym. W tym miejscu jednakże istnieje pewna rzeczywistość. Jeśli zapytać fizyka kwantowego: Co to rzeczywistość? - roześmiałby się i odparł: - w którym wymiarze? Fizycy rozumieją, iż rzeczywistość posiada wiele wymiarów i one się bardzo różnią od tego, co doświadczacie na co dzień. W tej zupie potencjałów i wymiarowości, pośród tego wszystkiego, o czym teraz mówimy i co odkrywacie; wszystko to razem wzięte stwarza pewną wiarygodność tego, że właśnie tutaj, w tej chwili istnieje coś o wiele więcej, niż się wam wydaje. A teraz zastanówcie się: Jak określacie pojęcie energii? Większość z was odpowie mi: Energia? To tam w ścianie jest takie gniazdko. Stare Dusze jednak tego tak nie ujmą, powiedzą inaczej:- Poczuj pole wokół siebie, pełne potencjałów i energii. Miłość też jest energią, tak samo jak są nimi i miłosierdzie jak i sam spokój oraz jego wytwarzanie, to wszystko jest energią. To, co uzdrawia schorowanego człowieka, musi w sobie zawierać energię. Tego rodzaju energia często pochodzi od drugiego człowieka, ze świadomości ludzkiej. Wszystko, o czym w tej chwili rozmawiamy jest ze sobą powiązane i tworzy piękny system. Nie ma w nim nic dziwnego, czy dziwacznego”.

- Kryon
 Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie

,,Kiedy się wam wydaje, że coś was powstrzymuje, pewien sposób podejścia, utrzymywany pogląd, jakieś wrażenie i jeśli temu wszystkiemu wierzycie, to wtedy rzeczywiście coś was powstrzymuje. Ukochani, przybywam tutaj, aby wam powiedzieć, że wcale tak nie jest. Jesteście stworzeni z boskiej doskonałości. Boskiej doskonałości. A przecież boska doskonałość nie popełnia błędów! Jesteście światłem, siłą i odwagą bycia sobą samym. Posiadacie miłość i mądrość właściwą tylko wam i tylko wy możecie się nią dzielić. Każdy z was jest unikalny, niepowtarzalny i niezastąpiony. Ponieważ jesteście niepowtarzalni, koniecznym jest, abyście stali mocno we własnej prawdzie oraz byście zapytali się: Czy moja prawda nie jest zabarwiona przez stare przekonania? [w oddali słychać wielokrotne trąbienie klaksonu] To musi być prawda, bo słychać jak dzwonią. Pytajcie się więc: Czy moja prawda nie jest zabarwiona jakimś uprzedzeniem pochodzącym ze starej energii? Czy na moją prawdę nie wpływa jakaś utarta myśli, że jakoś nie jestem wystarczający? Jak wam się wydaje, jak wyglądałby teraz świat, gdym ja wtedy pomyślał, że nie sprostam swemu zadaniu, kochany Stwórco? Świat tak samo będzie inny, kiedy i wy podejmiecie swoją moc i powiecie: Jestem wystarczający sprostaniu tego zadania. Jam Jest ten, który Jest”.
- Kryon


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz