wtorek, 8 października 2019

Nie powiem.

Obraz może zawierać: 1 osoba, je, jedzenie, zbliżenie i w budynku

,,Urzeczywistnienie już jest. Już jest. Dość dokładnie znam daty Urzeczywistnienia każdego z was. Dobrze mi zapłaćcie, to może wam powiem. (...) Jeśli będziecie błagać, jeśli będziecie się wystarczająco płaszczyć… Ech, nie. Nie powiem. Ono naprawdę jest i powtarzam, nie jest to coś, co... nie ma żadnej marchewki. A jeśli poczujecie, że przed wami jest marchewka, pochodząca od was samych, czy od Karmazynowego Kręgu, czy jeszcze od kogoś, zjedzcie tę cholerną marchewkę. Naprawdę. Zjedzcie ją! Nikt nie powiedział, że musicie gonić za nią. Zjedzcie tę cholerną marchewkę i skończcie z tym.
Urzeczywistnienie jest tutaj, ale wciąż wam się wymyka. Wygląda to jak sprzeczność, jednakże Urzeczywistnienie jest tutaj, ale wciąż wam się wymyka.
Dlaczego? Dlaczego? Odpowiedź jest prosta i niektórzy z was się na mnie wkurzą, ale mam to gdzieś. Dlaczego ono się wam wymyka?
Mówiłem o tym wcześniej, tak jak i Tobiasz o tym mówił, ale tym razem chcę, żeby to naprawdę do was dotarło: ponieważ coś w tej grze sprawia wam frajdę. Kropka. Żadnych „jeśli”, „i” czy „ale” – coś się wam podoba. W porządku, ale musicie to przyznać i musicie chcieć to przyznać: „Hej, to sprawia mi przyjemność. Dlatego tak rzadko miewam przebłyski Urzeczywistnienia. Dlatego właśnie... choć wołam w środku nocy: ,,Proszę! Gdzie jest moje Urzeczywistnienie? Byłem tak cierpliwy i chcę go teraz”, a ja siedzę sobie gdzieś tam w górze i mówię: „Co za... jasne, OK, wobec tego do dzieła”.
,,Ech, ale jego nie ma i muszę poczekać”. Nie, nie musicie, znów wam to powtarzam. Jest coś, co wciąż sprawia wam przyjemność, skoro nie uświadamiacie sobie swojego Urzeczywistnienia. Co to jest? To nie musi być oczywiste. To nie musi być oczywiste, ale wciąż coś wam się w tym podoba”.
- Adamus Saint-Germain


 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, okulary i zbliżenie

 ,,Pasja, to, dlaczego tu jesteśmy i piękno tego wszystkiego polega na tym – muszę wam o tym przypominać, ponieważ czasami jesteście uparci – że nie wymaga żadnej pracy. To naprawdę nie wymaga energii. To nie wymaga żadnej pracy. W przeciwieństwie do wszystkiego, co robiliście w przeszłości, nie wymaga to wysiłku. To będzie największe wyzwanie. Będziecie się chcieli postarać. Będziecie chcieli nad tym pracować, a nie musicie. To już będzie dostępne”.
- Adamus Saint-Germain







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz