wtorek, 1 października 2019

Przynieśliście to dla siebie

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, siedzi



,,Wszyscy i wszystko, co jest na waszej drodze ma cel. Przynieśliście to dla siebie. Zostało to przyciągnięte. Zacznijcie z tym pracować. Zacznijcie być kreatywnymi, ekspresyjnymi istotami. Spójrzcie na to bez granic, bo nie ma żadnych w tej energii nowego świata. Bądźcie uzdrowicielami i nauczycielami, przyszliście tu po to, żeby nimi być. Pozwalajcie Chrystusowej świadomości, aby eksplodowała w radości wokół was”.
- Tobiasz ,,Zagubione Dzieci Chrystusa”
Brak dostępnego opisu zdjęcia.
 ,,Pewnego dnia ktoś przeszedł na drugą stronę, a spotykając swoją duszę, wybuchnął płaczem i powiedział - To było takie ciężkie życie! Nie byłem w stanie płacić rachunków! Odebrano mi dom i prawie głodowałem. To było straszne! Na to zaskoczona dusza odparła - Dlaczego mi nie powiedziałeś?!
- Myślałem, że wiesz!
- Nigdy nie zakładaj, że ja wiem wszystko – skwitowała dusza.
Tak więc przerwij czytanie i sprecyzuj, o co dokładnie ci chodzi”.
- Adamus Saint-Germain ,,Gra Świadomości"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz