poniedziałek, 30 grudnia 2019

,,Sny w Nowej Energii”

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, na zewnątrz i zbliżenie

,,To nie znaczy, że musisz jakoś się znieczulać albo ustawiać wokół siebie tarczę czy barierę z białego światła, bo to nienaturalne. Musisz tylko pamiętać, co jest twoje, a co nie.
Spędzaj dużo czasu na łonie przyrody. Przebywaj z ludźmi, którzy energetycznie z tobą współbrzmią, z bratnimi duszami. No i sam decyduj, co jest twoje, a co nie. Będziesz zaskoczony, kiedy odkryjesz, że ponad 95 procent myśli przebiegających przez twoją głowę i odczuć w twoim ciele w istocie nie jest twoje. A wtedy możesz zwyczajnie WYBRAĆ to, co CHCESZ, a reszcie pozwolić zniknąć”.
- Adamus Saint-Germain

 Obraz może zawierać: chmura i niebo


,,Tak czy owak przestałem próbować interpretować swoje sny przy użyciu starych symboli i archetypów. Teraz stoję z tyłu, po prostu obserwując sny jak historie ... historie, które w dalszym ciągu kontynuują swoją grę. Chociaż myślałem, że moje sny próbowały mi coś powiedzieć – że była w nich jakaś wiadomość dla mnie – przestałem to również robić. To dobrze, bo gdyby rzeczywiście była jakaś wiadomość, na pewno nie otrzymałbym jej po tak długim czasie. Prawdę mówiąc, zacząłem odnosić się do moich nocnych doświadczeń bardziej jak do „historii”, niż „snów”. Kiedy moje ciało odpręża się i odmładza podczas snu, przyglądam się temu, jak moje historie kontynuują wyrażanie się i poszerzanie. Czasami historia (sen) trwa jedną noc po drugiej, jakbym nigdy jej nie opuścił. Innym razem historia zaczyna się na nowo po tym, jak została przerwana sześć miesięcy wcześniej. Historie (sny) są żywe, pełne ekspresji, ekspansji i życia.

Przyszło mi do głowy (i zostało to potwierdzone przez Adamusa ), że te historie ze snów niekoniecznie starają się szukać rozwiązania. One nie próbują znaleźć szczęśliwego zakończenia, bo wtedy byłby to koniec ich historii. One nawet nie próbują nam wysłać ukrytych informacji. To tylko historie”.

- Tobiasz ,,Sny w Nowej Energii”




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz