poniedziałek, 22 maja 2023

Ciemność nie jest siłą przeciwstawną.

 Ehgyeolh b

 

 ,,Przede wszystkim, po pierwsze i najważniejsze, ciemność nie jest siłą przeciwstawną. Ciemność nie jest siłą przeciwstawną. Nie walczycie z ciemnością wewnątrz siebie. Ciemność jest po prostu tam, gdzie światło jeszcze nie dotarło, a żeby światło było światłem, potrzeba ciemności”.
(Sztuka ławeczkowania SHOUD 9 – 4 czerwca 2022 – prezen-towany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)

 Esxkzxpk b

,,Znowu to może wyglądać na brak wrażliwości, bo wy mówi-cie: „Och, po prostu nie wiesz, przez co przeszedłem”. A ostatnio słyszałem, jak ktoś powiedział, że skoro nie byłem na planecie od jakiegoś czasu, nie rozumiem niektórych rzeczy, przez które przechodzicie. Nie muszę. Nie, naprawdę nie muszę. Nie chodzi o próbę zrozumienia wszystkiego. Chodzi o pytanie, kiedy będziecie gotowi pozbyć się poczucia bycia ofiarą, poczucia braku dostatku? Och! W przypadku Shaumbry było to jedno z największych wyzwań – po prostu odpuszczacie sobie. Mówicie – mówicie do siebie: „Jestem gotowy, żeby to sobie odpuścić. Kropka. Żadnych jeśli, i czy ale. Żadnych ,,może”, ,,w pewnym sensie” lub ,,co będzie dalej?” Jestem gotowy, żeby z tym skończyć”. I wtedy z tym kończycie. Puf! Przekształca się w mądrość. Ooch! Jest w tym prawdziwe błogosławieństwo. To nie wy umądrzacie to. Robi to wasza dusza. Wasza dusza to destyluje. Wyjmuje z tego całe gówno. Wyjmuje wszystkie błachostki, szczegóły, nawet ludzkie emocje, które się za nimi kryją i przekształca w mądrość. I wtedy, można tak to ująć, w pewnym sensie, ofiaruje to Ja Jestem jako dar życia”.
(Sztuka ławeczkowania SHOUD 9 – 4 czerwca 2022 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz