czwartek, 11 maja 2023

PYTANIE 8:


 PYTANIE 8: Całe moje życie, szczególnie w ostatnich kilku latach, było poświęcone Urzeczywistnieniu i byłem bardzo zdeterminowany, żeby nie ulec dystrakcji. Otóż kiedy osiągnęliśmy już Niebiański Krzyż, czy nadal powinienem uważać, żeby się nie rozpraszać? Kiedy mówisz, że nadszedł czas, żeby cieszyć się życiem, nie jestem pewien co to znaczy, ponieważ w pewnym sensie zablokowałem pewne aspekty mojego życia, które uważałem za rozpraszające, w tym również te przyjemne i rozrywkowe. Czy jest coś, co możesz polecić, a co pomogłoby ponownie otworzyć się na świat?

ADAMUS: Tak, i doceniam to, że nie ulegasz dystrakcji. Tak wielu spośród was było bardzo zaangażowanych, oddanych i pracowało z zapałem dla swojego Urzeczywistnienia. Teraz możecie wziąć głęboki oddech i odpuścić sobie to, naprawdę. Nie będziecie się rozpraszać. Jeżeli jesteście w tym punkcie, w którym możecie zadać to pytanie, nie będziecie się już rozpraszać. Teraz możecie rzeczywiście cieszyć się życiem, ale to rodzi pewne obawy. Czy wiecie, jak cieszyć się życiem? Czy wiecie, jak robić to, co chcecie robić? Czy pamiętacie, jak to jest bawić się, śmiać? Ponieważ od dłuższego czasu tak poważnie podchodzicie do tej podróży. I to będzie interesujące wyzwanie, żeby móc powiedzieć: „Czy mogę po prostu cieszyć się życiem bez konieczności pracy nad sobą czy pracy na rzecz planety?”

Dojdziecie do tego, ale będzie kilka frustrujących momentów, ponieważ jesteście tak przyzwyczajeni do tej sumiennej, ciężkiej pracy. Przyzwyczailiście się do niej i oto nagle macie powiedzieć, że to już koniec? To trochę jak z ludźmi, pracują całe życie i przechodzą na emeryturę i co dalej? Ale piękno zawiera się w tym, że zostaniecie na tej planecie przez jakiś czas i znajdziecie to, co naprawdę kochacie robić, nawet jeśli jest to tylko siedzenie na ławce w parku. Niektórzy z was będą uwielbiali gotować lub chodzić na długie spacery, to nie ma znaczenia. Nie musicie już szukać celu. Żadnych celów, żadnych dążeń. Jesteście po prostu w byciu, a to jest ogromna różnica.

LINDA: OK.
(ALT SHOUD 7 – 1 kwietnia 2023 – prezentowany przez ADAMUSA SAINT–GERMAINA za pośrednictwem Geoffrey’a Hoppe)
Tł. Marta Figura

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz