niedziela, 10 lutego 2019

Każda historia jest emocjonalna.

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się, broda i na zewnątrz




,,Każda historia jest emocjonalna. Wszystko, co przechodzi przez umysł, jest emocjonalne. Wszystko. A ostatnio miałem spór – ja wygrałem – ostatnio miałem spór z przyjacielem, który jest dziś tutaj, przedstawię go za chwilę, i ten przyjaciel zapytał: „Co masz na myśli, Adamus, mówiąc, że wszystko jest emocjonalne? A co z liczbą? Czy ona jest emocjonalna? Czy liczba ma w sobie emocje?” A ja na to: „6-6-6” (...), a potem powiedziałem: „Trzynaście” i „Czterdzieści cztery” i „Milion pięćset siedemdziesiąt dwa”, to tylko niektóre.

Wszystko jest emocjonalne. Każda historia, którą kiedykolwiek przeżyliście, to emocje. Nie ma czegoś takiego jak logika. To nieprawda, że na tej planecie istnieje logika. Wszystko opiera się na emocjach. Każda decyzja, którą podejmujecie, opiera się na emocjach. Myślicie, że robicie rozeznanie, żeby kupić najlepszy samochód? To emocje! Uzasadniacie swoje emocje za pomocą poszukiwań i mówicie: „Jestem naprawdę mądry, bo kupiłem Priusa”. Nie, wasz wybór oparty był na emocjach, ponieważ emocje ujawniają wasze intencje: „Jestem obrońcą przyrody. Nie używam w moim samochodzie paliwa opartego na węglu”. To wszystko emocje. Usprawiedliwiacie je i nazywacie to logiką, a kupiliście Priusa, który, nawiasem mówiąc, jest świetnym samochodem”.

- Adamus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz