piątek, 15 lutego 2019

Niespodzianka na Hawajach

,,Obraz może zawierać: 1 osoba, siedzi, okulary przeciwsłoneczne, broda i na zewnątrz

Weźcie głęboki oddech i pozostaje wam tylko przyzwolić…
(...)
…na ten związek między Mistrzem a człowiekiem.
Ostatnie kilka lat spędziliście próbując pojąć: „Co mam zrobić? Jak to osiągnąć? Co muszę zrobić, żeby połączyć się z Mistrzem?” – i John poniekąd otworzył, można powiedzieć, świadomość, ścieżkę, dając przykład, żebyście mogli otworzyć to w sobie.
I teraz zachodzi to samo – po prostu pojawia się ów punkt połączenia między człowiekiem, Mistrzem i energią”.
- Adamus Saint-Germain

niespodzianka? 

 Znalezione obrazy dla zapytania hawaje

 Możesz zobaczyć.
Tu jest link na CC Seria Przejawienia (Emergence Series) Wyświetla się lista Shoudów tej serii.
Na dole jest Shoud 6. Klikasz i masz po lewej stronie Welcome and Shaumbra News, czyli część wstępna, informacyjna, która zawsze jest przed Shoudem i tutaj są dwie rzeczy: Listen (audio do słuchania) i Watch (wideo do oglądania).
Po prawej stronie - Monthly Shoud - są trzy rzeczy: Listen, Watch i More (tekst do czytania, który ja ściągam, żeby go przetłumaczyć). I teraz tak.
Po tej lewej stronie w Watch, jest wideo nagrane na tej wyspie na Hawajach, gdzie pod koniec filmu (powiedzmy, że od minuty 48.43) zaczyna się prezentacja terenu i samej willi.
Najpierw zobaczysz wylegującego się psa, najwyraźniej prze szczęśliwego, a potem Linda i Geoffrey pokazują miejsca, gdzie budowany jest pawilon na warsztaty, który ma pomieścić 40-45 osób. Zobaczysz ogród, a potem samą willę i okolice. Z kolei wideo z samego Shoudu, czyli tego po prawej stronie to Geoffrey-Adamus na tle palm. Jak sobie popatrzysz, to zorientujesz się jaka tam pogoda.
 Ach!
Nie podałem linka:
https://www.crimsoncircle.com/Library/The-Channel-Library/Emergence-SeriesEmergence Serieshttps://www.crimsoncircle.com

Bo to moje nie spełnione jeszcze marzenie,
Pierwsze się spełniło, gdy dotarłem na Kubę.

Z Hawajami pamiętałem pewne wcielenie z Hawaiki i Tahiti
A stamtąd ucieczkę przed kapłanami na /2 półkulę/ 15000 mil.

A potem wpadła mi książka:
/czy istnieją zbiegi okoliczności?/

James A. Michener - Hawaje



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz