niedziela, 16 czerwca 2019

Czy trudno wam to pojąć?

Brak dostępnego opisu zdjęcia.


,,Tutaj jest tak wiele! Kochani, znam każdego z was osobiście. Czy trudno wam to pojąć? Ja nie jestem żadną istotą, Jam Jest część Całości tak samo i jak wy Nią jesteście. Gdyby ktoś was zapytał o definicję Boga, jak byście Go określili? Gdzie byście Go umieścili? Jakie ta definicja miała dla was znaczenie w przeszłości? Do jakich konkluzji ona was przywodzi teraz, podczas niniejszego przekazu? Co wy na to, jeśli wam powiem, iż wewnątrz każdego z was tkwi esencja – niektórzy ją nazwali duszą – i ta esencja jest wieczna. Teraz ona się wyraża jako ziemianin, ale milion lat temu ona mogła być Plejadianinem; a milion lat jeszcze wcześniej mogła przyglądać się formacji planet. Miliard lat przed tem, ona patrzyła, jak w niektórych miejscach powstawał Wszechświat. A 14 miliardów lat jeszcze wcześniej, ta dusza istniała w innym Wszechświecie. Kochani, wszyscy jesteście wieczni!
Wieczność wewnątrz was daje wam mądrość i czystość, oraz świadomość tego, co się obecnie dzieje na planecie. Pragnę z wami porozmawiać teraz o tej czystości. Mój partner ją czuje jako coś, czego jeszcze nigdy nie doświadczył. Bowiem owa czystość nie pochodzi z tej planety, ona pochodzi z drugiej strony zasłony”.

- Kryon


Obraz może zawierać: 2 osoby, zbliżenie



,,Czy wiecie, dlaczego znam was wszystkich z osobna? Bowiem dla Boga nie istnieje żadna separacja. W Bogu istnieje tylko Jedność. To znaczy, że wszyscy razem jesteście częścią tej Jedności. Znam was, bowiem jesteście częścią mnie samego! Ja z kolei jestem częścią Jedności Boga. Na planecie istnieje wiele takich cząstek Boga, którym przypisujecie role opiekunów, pomocników w walce z negatywnością, albo są wam przypisani aby pomóc w uzdrowieniu, z problemami w związkach z długością życia. Ale Źródło, kochani, jest tylko jedno”.

- Kryon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz