środa, 19 czerwca 2019

Wewnętrzne pytanie


Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie stoją, niebo, zmierzch, chmura, na zewnątrz i przyroda



Ile razy w ciągu dnia jesteś w pełni świadomy Mnie?
Ile razy w ciągu dnia rozpoznajesz rękę Moją w każdym zdarzeniu?
Ile razy składasz Mi najszczersze dzięki?
Znajdź dzisiaj czas i spróbuj utrzymać ze Mną nieprzerwany kontakt.
Może nie wyda ci się to z początku łatwe, gdyż umysł twój błąkał się będzie na drogach wspomnień, na licznych ścieżkach życia, a w twojej świadomości przez długi czas nie pojawi się ani jedna myśl o Mnie.
Będziesz musiał nauczyć się skupiać całą uwagę swą na Mnie i baczyć, by świadomość twa nie błądziła bez celu.
Dzięki wytrwałości stopniowo poznawać Mnie będziesz coraz bardziej świadomie.
Nauczysz się żyć i poruszać się we Mnie.
Za Mnie czerpać będziesz istotę swą.
I poznasz znaczenie naszego związku.
Powiadam ci, Ty i Ja odwiecznie trwamy w Jedności.
Rozdzielenie nie istnieje.
JA JESTEM w tobie, tak jak i ty jesteś we Mnie.
Na zawsze.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga”




 Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ocean, na zewnątrz, przyroda i woda

Kiedy nie żyjesz w zgodzie z Boskim porządkiem rzeczy, przyciągasz ku sobie dysharmonię i rozdzielenie.
Możesz na próżno wtedy płynąć pod prąd, lecz jedynie się przy tym wyczerpiesz.
Dlaczego nie dostroisz się do strumienia wszechświata?
Dlaczego nie poddasz się się ufnie biegowi życia?
Kiedy ci się to uda, dostąpisz pokoju ze wszystkim i ze wszystkimi wokół siebie.
Stopisz się wówczas w doskonałej jedności ze swoim otoczeniem.
Doświadczać będziesz niczym niezakłóconej harmonii.
Harmonii i pokoju ze sobą samym, które odzwierciedlać się będą w twym świecie zewnętrznym.
Twoje życie upływać będzie swobodnie i patrzeć będziesz, jak obfituje ono w liczne cuda Moje.
Ten nowy sposób życia przyjmiesz za naturalny, albowiem doskonale zestrojony będziesz ze Mną.
A Ja mógł będę wtedy pracować w tobie i poprzez ciebie, aby objawiać Me cuda i chwałę Moją.
- Eileen Caddy ,,Szept Boga”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz