poniedziałek, 15 lipca 2019

JA JESTEM .

Obraz może zawierać: 1 osoba, uśmiecha się

,,Tak więc jesteście w tym życiu, które jest TYM wcieleniem – wcieleniem uświadomienia sobie JA JESTEM albo możecie je nazwać wcieleniem oświecenia. I to jest TO wcielenie, w którym odkładacie na bok książki, w którym idziecie poza to wszystko, czego się nauczyliście… idziecie poza wszystkich swoich nauczycieli. Wcielenie, w którym zdajecie sobie sprawę, że już niczego więcej nie możecie się nauczyć… pojmujecie, że wszystko czego się uczyliście było narzędziem, aby zaprowadzić was do tego punktu, a teraz odkładacie na bok wszystkie te rzeczy. Koniec studiowania".
- Adamus Saint Germain ,,Krystaliczna Świadomość"
 Obraz może zawierać: 1 osoba
 ,,Kiedy Smok wchodzi w wasze życie zaczyna szukać rzeczy, które was powstrzymują od czucia prawdy”.
- Adamus Saint-Germain
 Obraz może zawierać: 1 osoba, niebo, trawa, na zewnątrz i przyroda
 Moje lekcje zostało starannie wybrane przeze Mnie, a teraz przechodzę przez nie w pełni doświadczeń.
- Tobiasz ,,Cicha Modlitwa”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz