piątek, 19 lipca 2019

Uczucie to prawdziwe zmysły,

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba

,,Mistrz Nowej Energii ufa WSZYSTKIEMU, co go dotyczy. Prawdopodobnie brzmi to dość prosto, ale rzeczywiście może być dużym wyzwaniem.

Weź teraz głęboki wdech.

Jak bardzo ufasz SOBIE? Nikomu innemu, tylko sobie?
Czy ufasz swojemu ciału, że samo siebie uzdrowi? Że samo powróci do równowagi, gdy przyjdzie choroba? Czy ufasz ciału, że służy ci każdego dnia bez buntowania się, bez stawiania oporu i bez obumierania? Prawdopodobnie nie. Bardzo, bardzo niewielu ludzi to robi”.
- Adamus Saint Germain


Obraz może zawierać: 1 osoba, stoi, niebo, na zewnątrz i przyroda

Moje doświadczenia stają się częścią Wszystkiego Czym Jestem.

- Tobiasz ,,Cicha Modlitwa”


Obraz może zawierać: 1 osoba

 ,,Uczucie to prawdziwe zmysły, 200 000 anielskich zmysłów, których nie używacie. Emocje są właściwe człowiekowi i pochodzą z umysłu. Umysł zmyślił, skopiował – albo spróbował skopiować – zrobił tanią imitację prawdziwych sensualnych odczuć, jakich od dawna nie doznawaliście. Naprawdę nie doświadczaliście prawdziwych uczuć. Od czasu do czasu doznajecie jakiegoś uczucia, ale właściwie to macie do czynienia z emocjami, a one pochodzą z umysłu i są sztuczne. Są jak… czego używacie zamiast cukru w swoich napojach? Używacie jakichś chemikaliów. To mniej więcej to samo: „Cóż, wiesz, cukier jest zły, więc damy ci coś chemicznego”. I to jest dopiero szkodliwe. I nie jest prawdziwe.

O tym właśnie mówiłem dzisiaj Wzniesionym Mistrzom. Powiedziałem: „Kiedy idziecie do swoich czanelerów, do swoich nauczycieli, to pracujecie z nimi nad tym powszechnym ,,pokojem, miłością, radością i jednością” – tfu!” – i mam nadzieję, że ich wkurzyłem. Mam nadzieję, że trochę tym wszystkim potrząsnąłem. Jedność jest największym kłamstwem umysłu, tuż za emocjami. Jedność – „Wróćmy do jedności”. To tak, jakby powiedzieć „Zapomnijmy o wszystkim, co zrobiliśmy, wróćmy na Atlantydę i bądźmy znowu jednym”. Nie! Jesteście suwerennymi istotami. Nie będziecie jednym. Jedność to oszustwo, a każdy, kto tego uczy – (…) Cauldre chce mnie powstrzymać, ale jestem silniejszy! (śmiech) Jestem Wzniesionym Mistrzem. Powiem to – każdy, kto uczy jedności, jest pełen makyo! (…) Utknęli w umyśle. Nauczają kompletnych bzdur na tej planecie. Dlaczego uważacie, że planeta…”
- Adamus Saint-Germain




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz