sobota, 29 sierpnia 2020

Dzieci i edukacja


Dzieci i edukacja

Co jeszcze? Usłyszałem „dzieci”. Taak. Zauważyliście, jak wiele z tych rzeczy jest bardzo do siebie podobnych – rodzina, biologia, seks i dzieci. Jak w nowy sposób podeszlibyście do swoich dzieci? Pytam tych z was, którzy są rodzicami. Jak by to wyglądało? Jedną z najważniejszych kwestii związanych z wyobrażeniem sobie dzieci w nowy sposób jest coś, co należałoby dodać, a co ktoś przed chwilą zgłosił, czyli edukacja. Masz rację, bo te dwie rzeczy są ze sobą bardzo, bardzo ściśle powiązane. Tak więc, jeśli zechciałabyś zapisać, droga Lindo – edukacja.

Zmieniając spojrzenie na swoje dzieci, musicie też inaczej widzieć edukację, ponieważ dni edukacji w jej obecnym kształcie są policzone. Jest taka archaiczna. Jest taka brzydka. Opowiadałem historię mojej edukacji w swoim wcieleniu Saint-Germaina i nie było to żmudne studiowanie książek ani cała reszta. To było żywe doświadczenie. A więc, edukacja i wychowanie dzieci.

Podstawowym źródłem edukacji będzie technologia, nad-zorowana przez bardzo dobrego nauczyciela, ale nauczy-cielem będzie sztuczna inteligencja. Nauczyciel będzie sztuczną inteligencją, ale, podobnie jak w przypadku diety, nauczyciel SI będzie dokładnie wiedział, jaka metoda nauczania jest odpowiednia dla waszego dziecka. Zrozumie – z ruchu oczu, temperatury ciała, zdolności koncentracji przez określony czas, napięcia w mózgu i w biologii – jaka jest dla dziecka najlepsza metoda nauki i opracuje coś specjalnie dla niego, dostosowanego bezpośrednio do niego. To również wyeliminuje wiele z tego, co macie teraz na tej planecie – ADD i inne – występujące u istot, które nie chcą dostosować się do bardzo starego, sztywnego systemu edukacji. Sztuczna inteligencja będzie ważnym ele-mentem nowego widzenia edukacji.

Wychowanie dzieci stanie się bardzo, bardzo odmienne w obszarze ich kształcenia i zdolności uczenia się poprzez doświadczenie, a nie w klasie czy na lekcji, a to będzie duża, duża zmiana. I jest wiele potężnych sił, które nie chcą, aby tak się stało – związki zawodowe, rządy i tym podobne instytucje – także kościoły – które nie chcą, że-by tak się stało, ale właśnie o tym myśli się po nowemu.

Weźmiemy od publiczności jeszcze kilka podpowiedzi, które są warte nowego spojrzenia.
- Adamus Saint-Germain
Tł. Marta Figura



Co jeszcze? Usłyszałem „dzieci”. Taak. Zauważyliście, jak wiele z tych rzeczy jest bardzo do siebie podobnych – rodzina, biologia, seks i dzieci. Jak w nowy sposób podeszlibyście do swoich dzieci? Pytam tych z was, którzy są rodzicami. Jak by to wyglądało? Jedną z najważniejszych kwestii związanych z wyobrażeniem sobie dzieci w nowy sposób jest coś, co należałoby dodać, a co ktoś przed chwilą zgłosił, czyli edukacja. Masz rację, bo te dwie rzeczy są ze sobą bardzo, bardzo ściśle powiązane. Tak więc, jeśli zechciałabyś zapisać, droga Lindo – edukacja.

Zmieniając spojrzenie na swoje dzieci, musicie też inaczej widzieć edukację, ponieważ dni edukacji w jej obecnym kształcie są policzone. Jest taka archaiczna. Jest taka brzydka. Opowiadałem historię mojej edukacji w swoim wcieleniu Saint-Germaina i nie było to żmudne studiowanie książek ani cała reszta. To było żywe doświadczenie. A więc, edukacja i wychowanie dzieci.

Podstawowym źródłem edukacji będzie technologia, nad-zorowana przez bardzo dobrego nauczyciela, ale nauczy-cielem będzie sztuczna inteligencja. Nauczyciel będzie sztuczną inteligencją, ale, podobnie jak w przypadku diety, nauczyciel SI będzie dokładnie wiedział, jaka metoda nauczania jest odpowiednia dla waszego dziecka. Zrozumie – z ruchu oczu, temperatury ciała, zdolności koncentracji przez określony czas, napięcia w mózgu i w biologii – jaka jest dla dziecka najlepsza metoda nauki i opracuje coś specjalnie dla niego, dostosowanego bezpośrednio do niego. To również wyeliminuje wiele z tego, co macie teraz na tej planecie – ADD i inne – występujące u istot, które nie chcą dostosować się do bardzo starego, sztywnego systemu edukacji. Sztuczna inteligencja będzie ważnym ele-mentem nowego widzenia edukacji.

Wychowanie dzieci stanie się bardzo, bardzo odmienne w obszarze ich kształcenia i zdolności uczenia się poprzez doświadczenie, a nie w klasie czy na lekcji, a to będzie duża, duża zmiana. I jest wiele potężnych sił, które nie chcą, aby tak się stało – związki zawodowe, rządy i tym podobne instytucje – także kościoły – które nie chcą, że-by tak się stało, ale właśnie o tym myśli się po nowemu.

Weźmiemy od publiczności jeszcze kilka podpowiedzi, które są warte nowego spojrzenia.
- Adamus Saint-Germain
Tł. Marta Figura

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz