niedziela, 16 sierpnia 2020

Prawdziwy wybór


,,Prawdziwy wybór nie mówi: ,,Chcę partnera" albo ,,Chcę się pozbyć mojego partnera". (…) To jest manifestacja. Prawdziwy wybór to nie powtarzanie: ,,Chcę namalować wiele obrazów". To jest manifestacja, a nie prawdziwy wybór, i jest to bardzo mentalne.
Więc większość wyborów ukierunkowana jest na ten produkt uboczny jakim jest manifestacja. Wybory te nie przynoszą efektów, ponieważ nie ma w nich prawdziwego uczucia. Prawdziwe wybory to takie, kiedy wybieracie radość, kiedy wybieracie życie w doświadczaniu. Prawdziwy wybór to taki, który mówi: ,,Jestem tym, kim jestem". To chyba najlepszy wybór. ,,Jestem tym, kim jestem. Jestem obecny. Żyję. Jestem świadomy. Cholera, jestem tym kim jestem! " To jest wybór.
Prawdziwego wyboru, można powiedzieć, dokonujecie wtedy, kiedy po prostu mówicie: ,,Wybieram życie. Wybieram życie w szalonym dostatku". Dlaczego nie? Ponieważ wybieracie życie, co jest bardzo ważne; ,,szalony" oznacza, że jesteście gotowi podjąć ryzyko, wykroczyć poza swoje pudełko, żyć w obfitości, co oznacza żyć pełnią życia w bogactwie. Nie oznacza to po prostu dolarów i centów.
To stąd pochodzą wszystkie przejawy manifestacji. Nie skupiajcie się na próbach zamanifestowania garnca złota, bo to was tylko ogranicza. To stare myślenie. Wybór powinien być przepełniony uczuciem. Wybór powinien być głęboki. Nie powinien brzmieć jak te bzdury wypowiadane przez umysł. Nie powinien brzmieć jak makyo. Powinien być prawdziwy. Prawdziwy wybór to ten, aby po prostu żyć. Żyć".
- Adanus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz