sobota, 28 stycznia 2023

„Ja Istnieję!”

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba, góra, niebo, drzewo i tekst

 ,,Wiecie, Ja Jestem samo w sobie nie jest tak naprawdę skomplikowane.

Dusza nie jest czymś złożonym. Pozostaje ciągle w stanie „Ja Istnieję!” i nagle bum! Duchowy orgazm. I znów „Ja Istnieję!” Bum! Nieustannie to odczuwa.

Kiedy pracuję z wieloma z was i mówię: „Wracajmy do ,,Ja Istnieję”, chcę, żebyście dotarli do tej radości duszy, która istnieje zawsze.

Dusza nigdy nie została stworzona.

Nigdy nie zostanie unicestwiona.

Zwyczajnie pozostaje w niewinnej radości „Ja Istnieję”.

I posłała dusza część siebie, która to część stała się ostatecznie człowiekiem i jest tutaj w doświadczaniu istnienia.

Ale wiecie, człowiek po drodze zaczął się bać doświadczania.
Człowiek jakby zamknął się, ale to samo w sobie jest częścią doświadczenia.

Człowiek wyszedł poza wszystkie swoje pozostałe zmysły – ze sposobu postrzegania rzeczywistości, z sensualności – i wszedł tylko w Fokus.

Tylko w Fokus. I można by powiedzieć, że jest to wyjątkowo ograniczające, i rzeczywiście tak jest, jednakże to również stanowi część doświadczenia”.
- Adamus Saint-Germain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz