niedziela, 8 stycznia 2023

JA ISTNIEJĘ...

 

 ,,Czy pośród myśli, które przez cały dzień przetaczają się przez twoją głowę, choć przez chwilę, każdego dnia, zdajesz sobie sprawę, że w ogóle ISTNIEJESZ? Czy potrafisz wejść w szczelinę między dwiema myślami, żeby to poczuć?

To wszystko, czego trzeba. Nie potrzebujesz magicznego napoju ani czarodziejskiego proszku, a tylko wiedzieć i czuć – JA ISTNIEJĘ. To sprowadzi cię na powrót do twojego centrum, na powrót do twojej świadomości. To świadomość wszystko stwarza i świadomość może wszystko zmienić. To właśnie jest JA ISTNIEJĘ.

W chwili, gdy wkraczasz w swoje życie świadomie – bez żadnych gierek, bez żadnego makyo (duchowych rozpraszaczy), bez wymuszania czegokolwiek, po prostu z JA ISTNIEJĘ i z POZWOLENIEM – sytuacja natychmiast się zmienia. To może dokonać kwantowej zmiany w sytuacji zdrowotnej, finansowej czy też w osobistym związku. Ze świadomością JA ISTNIEJĘ, nagle wszystko ulega zmianie.

Nie próbujesz zmieniać otaczającego cię świata.

Nie musisz go planować, ani się nim martwić – wszystko po prostu się dzieje. A kiedy się dzieje, nie próbuj tego odwracać i nie próbuj dokładnie zrozumieć, jak to się wydarza... nie wracaj do liniowego stanu umysłu. Weź głęboki oddech i po prostu POZWÓL.

Weź ze sobą JA ISTNIEJĘ i „miej je przy sobie” na każdym kroku swojej podróży. Wczuwaj się w nie. Żyj nim i obserwuj jak natura rzeczywistości oraz synchroniczność zmieniają twoje życie".
- Adamus Saint-Germain ,,Wspomnienie Mistrza”

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz