środa, 11 stycznia 2023

Jestem gotowy być tym, kim jestem”.

Może być zdjęciem w zbliżeniu przedstawiającym 1 osoba i broda

 ,Wciąż grasz w zwlekanie i opóźnianie, ale tak naprawdę to jedynie brak zaufania. Twoja boskość, twoja esencja zupełnie nie dba o wszystkie te rzeczy.

Twoja esencja nie zamierza przyjść i cię ratować - to tylko kolejna taktyka na zwlekanie.

Nieraz przywołujesz swoją boskość, ale tylko po to, aby cię ocaliła, aby wybawiła twoje człowieczeństwo, aby dała ci odrobinę mocy - co, tak na marginesie, jest niczym więcej tylko iluzją.

Czasem chcesz, aby boskość przybyła i cię naprawiła albo nieco wzmocniła, po czym ponownie ją odpychasz.
Jednak mimo wszystko twoja obecność JAM JEST cierpliwie czeka, pozwalając abyś dokonał tego głębokiego, prawdziwego, wewnętrznego wyboru - wyboru, który mówi - Jestem gotowy. Bez względu na wszystko, jestem gotowy w całości zintegrować każdą część siebie w absolutnej miłości, bez żadnych ale.
Jestem gotowy być tym, kim jestem”.
- Tobiasz ,,Podróż Aniołów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz