niedziela, 19 stycznia 2020

W przeddzień Urzeczywistnienia

Obraz może zawierać: woda

W przeddzień Urzeczywistnienia

Ale tak czy inaczej, oto jesteśmy, a ja jestem na etacie wykładowcy pod koniec dekady. Jesteśmy na samym końcu długiej, długiej podróży, nie tylko dziesięcioletniej, ale waszej podróży na planecie. Wchodzimy w rok 2020. Nie jestem szczególnym fanem tych wszystkich dat, które były wymieniane przez cały czas. Niektóre z nich pamiętacie. Harmoniczny „Chaos” (...) i wszystkie pozostałe daty, ale rok 2020 jest wyjątkowy, szczególnie wyjątkowy. Pod względem numerologicznym stanowi coś szczególnego, bo jest najbardziej zrównoważony. Mamy tu 2–0, 2–0, rok najbardziej zrównoważony w waszym życiu, numerologia jest tu najlepiej wyważona. 2–0, 2–0. To czwórka, która jest również liczbą absolutnej równowagi. Nie twierdzę, że wybraliście Urzeczywistnienie w 2020 roku z powodu roku 2020. Tak jakoś się stało, że to okazał się być rok 2020, w dziwny sposób, kiedy wybraliście, że to będzie ten czas.

Wchodząc w 2020 rok powiem, że znam daty waszego Urzeczywistnienia, a właściwie daty, kiedy uświadomicie sobie swoje Urzeczywistnienie. Rzecz w tym, że już jesteście urzeczywistnieni, ale nie zdajecie sobie z tego sprawy. A więc chodzi o ten moment, kiedy je sobie uświadomicie i zakrzykniecie: „Acha!”. Setki, może nawet gdzieś ponad 1200, czy też do 1200 Shaumbra, którzy uświadomią sobie swoje Urzeczywistnienie w 2020 roku. (...) Taak.

Gdy zaczynałem z wami pracować, wystarczyłoby mi pięcioro (...), a osiągnęliśmy znacznie więcej dzięki waszemu szczeremu pragnieniu, waszej wewnętrznej wiedzy, której pozwoliliście przyprowadzić się do tego miejsca. Rok 2020 na wiele sposobów będzie znaczącym rokiem.



Słyszę jak ludzie pytają: „Czy jestem jednym z nich?” To nie ma znaczenia. Nie ma znaczenia, czy jesteście, czy nie, ponieważ Urzeczywistnienie w końcu jest czymś naturalnym. Dojdziecie do niego. Nie poświęcam zbyt wiele czasu na omawianie tego tematu, ponieważ wiem, że ono już jest. Posługuję się waszym Urzeczywistnieniem, żeby przyspieszyć to, o czym mówimy w odniesieniu do pozostania na planecie. Jak pozwalacie energii służyć wam? To jest teraz najważniejsze. Jak to będzie, gdy zostaniecie? Nad tym właśnie pracują DocCe i FM oraz wielu, wielu innych, wspierając was podczas pobytu na planecie. Jak znosicie trudności, które mają miejsce? To będzie ważne pytanie. Bo świat staje się coraz bardziej szalony, a technologia coraz bardziej zaawansowana, jak je znosicie?

- Adamus Saint-Germain

Tł. Marta Figura


Obraz może zawierać: 1 osoba, zbliżenie




,,Dziś mamy specjalny rodzaj Shoudu, ponieważ oni wszyscy są tutaj (...), wczujcie się w to przez chwilę. Oto jesteśmy w momencie, kiedy zbliża się koniec roku. Koniec roku zawsze ludziom kojarzy się dobrze, bo mogą powiedzieć: „Och, udało się!” Tak wielu ludzi pracuje naprawdę ciężko przez cały rok, a gdy nadchodzi ta pora, wszyscy po prostu nieco zwalniają, robią coś dla siebie, traktują sprawy mniej poważnie. „Przetrwałem próby i udręki, przetrwałem marzec i kwiecień”. Każdego roku marzec i kwiecień to trudne miesiące. Wiecie, jesteście pod presją, szczególnie jeśli funkcjonujecie w świecie korporacyjnym. Jesteście pod presją i wchodzicie w rok coraz głębiej, ale czy osiągacie swoje cele i czy postępujecie właściwie? W tej presji, której podlegacie? Tak więc jesteśmy oto pod koniec roku. To ważne. Po prostu weźcie głęboki oddech i wczujcie się w to. Wszystko się teraz uspokaja. Zbliża się koniec wieku – to znaczy nie wieku, dekady. He! Dla mnie to jak wiek. Mamy koniec dekady, a to kolejna wielka sprawa. To zawsze stanowi ważny wyznacznik: „Mam za sobą dziesięć lat”. Mam za sobą dziesięć lat z wami (…), dla mnie więc to wielka sprawa. (…) Taak, taak. I oczywiście wiecie, co mówię w Klubie Wzniesionych Mistrzów, w którym mam stały etat. (...)”
- Adamus Saint-Germain
Tł. Marta Figura


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz