czwartek, 11 marca 2021

Usłysz mnie

 Może być zdjęciem przedstawiającym 1 osoba

 ,,Postawcie siebie przez chwilę na moim miejscu. Oto jesteście Mistrzem. Oto wasza oświecona Jaźń - co byście powiedzieli temu człowiekowi, który przeżywa rozterki, który przeżywa swoje nieszczęścia i cierpienia, i narzeka: „Och, nie miałem chwili wytchnienia i...” Ech, zamknij się! I dodacie: „Skończ z tym. Przypnij skrzydła i wejdź w swoje strachy, wejdź w swoje złe dzieciństwo, czy w cokolwiek innego”. Wiem, że to wygląda niewłaściwie. Owszem, słusznie, ponieważ wy czyniliście to niewłaściwie aż do teraz. Walczyliście i zmagaliście się z tym wszystkim. No i wreszcie po 40, 50 latach na planecie powiadacie: „Popatrz, jaki zrobiłem postęp! Popatrz, jak daleko zaszedłem”. Stąd dotąd?! I to wszystko?! Rzecz w tym, że nigdy nie dotrzecie zbyt daleko, ponieważ pajęcza sieć jest naprawdę duża, naprawdę ogromna”.
- Adamus Saint-Germain

 Może być czarno-białym zdjęciem przedstawiającym co najmniej jedna osoba i w budynku

 ,,Nie ma potrzeby walczyć o cokolwiek. Nie ma potrzeby walczyć. Człowieku! Usłysz mnie, człowieku, mnie i mój dzisiejszy zły nastrój. Usłysz mnie. Nie ma potrzeby walczyć, gdy już dotarłeś do tego punktu. A tak w ogóle to z czym walczysz, z chorobami społeczeństwa?
Walczysz ze sobą i swoimi słabościami? Walczysz z ciemnością i światłem? Z pierwiastkiem męskim i żeńskim? Czy moglibyśmy skończyć z boską, żeńską energią i kretyńską męską? (...) Nieustanna walka, która...”
- Adamus Saint-Germain

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz